Himmel og hav Skrevet 12. desember 2022 #26 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg snakker ikke bare høyt til meg selv, jeg snakker også til planter, bilen, gressklipperen, snøen, pc'n (den får en del kjeft, stakkars) og andre ting som jeg synes det passer å prate med. Helt normalt, spør du meg. Jeg tenker at det først begynner å bikke over kanten når man ikke bare snakker til, men forventer eller faktisk hører svar fra ting. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436371-er-det-vanlig-%C3%A5-snakke-med-seg-selv/page/2/#findComment-149882366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #27 Del Skrevet 13. desember 2022 NotNaomi skrev (18 timer siden): Jeg har gjort det etter at jeg flyttet for meg selv. Det kan være at jeg driver med noe og tenker feil eller ikke skjønner noe jeg driver med/kompliserer det osv. Så sier jeg seriøst høyt : ikke vær så jævli tett a NN, eller "er det mulig" og "skjerp deg" Det er jo én ting, men her om dagen skulle jeg kjøpe middag og fikk søren ikke bestemt meg da jeg sto foran disken, og tilslutt ble jeg så oppgitt og sa: nei, men så bestem deg da!" Ikke sånn veldig høyt, men da sto det en mann bak meg som jeg ikke hadde oppdaget, og han unnvek blikket mitt. Jeg har jo forståelse for det, men da tenkte jeg at jeg bør tenke meg mer opp, ihvertfall ute blant folk liksom. Jeg synger mye også, men det er jo greit, men gjør det mye mer når jeg bor alene. Mye mer også. Så hvor koko er det på en skala fra en til ti, eller er det ikke så sprøtt som jeg begynner å lure på at det er? Det er ikke unormalt ihvertfall Anonymkode: 4d5fe...0b8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436371-er-det-vanlig-%C3%A5-snakke-med-seg-selv/page/2/#findComment-149882889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå