Gå til innhold

Jeg har litt lyst til å gi han en julegave, men er redd det blir kleint

Anbefalte innlegg

Vi har kjent hverandre i snart to år. Kjempegod kjemi og kanskje noe på gang. Vi henger sammen som erteris når vi har mulighet, men har aldri gjort noe fysisk. Snakker sammen nesten daglig på chat, tuller, tøyser, småflørter.
Jeg har lyst til å sende han en liten ting i julegave, bare en liten intern ting, men er redd det kan bli kleint. Sa til han sist vi skrev til hverandre at jeg hadde funnet en liten ting til han, men det kom ingen respons. Han er forøvrig singel, skal feire jul kun med moren sin, og har ikke så mange i livet sitt. Hva tenker dere? Sende eller ikke sende?

Anonymkode: e3848...f50

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Vet ikke helt siden det ikke kom noen respons. Normalt ville kanskje vært å si noe sånt som "så hyggelig" eller "åh, har du det?" Ett eller annet. Men samtidig kan det ha gjort han ettertenksom som i at han lurte på om han også da skulle kjøpe gave. Ting kan bli kompisert 🙂

Når folk gjør noe for andre, så forventes det ofte at de får det samme tilbake. Og den som ikke tenker på å gi noe i retur vil føle seg dum.. 

Det skulle ikke vært så kompisert da, men det er jo en annen sak. Folk bør jo seriøst bli flinkere til å ta o mot, og de burde vært bedre på å godta at alt ikke kommer i retur. 

Nå har du jo sagt at du har funnet en liten ting til han, så nå blir det bare rart om du ikke sender det. 

Forøvrig ikke kleint i det hele tatt. Send :) 

Anonymkode: d6357...c96

NotNaomi skrev (51 minutter siden):

Vet ikke helt siden det ikke kom noen respons. Normalt ville kanskje vært å si noe sånt som "så hyggelig" eller "åh, har du det?" Ett eller annet. Men samtidig kan det ha gjort han ettertenksom som i at han lurte på om han også da skulle kjøpe gave. Ting kan bli kompisert 🙂

Når folk gjør noe for andre, så forventes det ofte at de får det samme tilbake. Og den som ikke tenker på å gi noe i retur vil føle seg dum.. 

Det skulle ikke vært så kompisert da, men det er jo en annen sak. Folk bør jo seriøst bli flinkere til å ta o mot, og de burde vært bedre på å godta at alt ikke kommer i retur. 

Jaaa, det er litt det jeg tenker og. Samtidig var vi i snakk om noe helt annet, og jeg nevnte det kun i en bisetning, han responderte på det andre, så det kan ha glippet, hvis du skjønner. 
Det er ingen dyr gave i det hele tatt, bare noe internt til under hundrelappen, så jeg tror ikke han vil føle seg dum fordi han ikke har ordnet noe i retur. Han vil nok heller bare trekke på smilebåndet tror jeg. Men ja, likevel usikker på om jeg skal…

HI

Send du - alltid koselig å få en liten oppmerksomhet. Om det er såpass som under hundrelappen vil det heller ikke bli kleint om han ikke har kjøpt noe til deg. Som du sier dette er noe morsomt internt. Kanskje nettopp det er den gaven som gir det største smilet :) 

Annesmiltillivet skrev (3 minutter siden):

Send du - alltid koselig å få en liten oppmerksomhet. Om det er såpass som under hundrelappen vil det heller ikke bli kleint om han ikke har kjøpt noe til deg. Som du sier dette er noe morsomt internt. Kanskje nettopp det er den gaven som gir det største smilet :) 

Ja, kanskje. Og særlig fordi han antageligvis ikke kommer til å få så mange gaver. Han har svært få mennesker rundt seg. HI

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Jaaa, det er litt det jeg tenker og. Samtidig var vi i snakk om noe helt annet, og jeg nevnte det kun i en bisetning, han responderte på det andre, så det kan ha glippet, hvis du skjønner. 
Det er ingen dyr gave i det hele tatt, bare noe internt til under hundrelappen, så jeg tror ikke han vil føle seg dum fordi han ikke har ordnet noe i retur. Han vil nok heller bare trekke på smilebåndet tror jeg. Men ja, likevel usikker på om jeg skal…

HI

Da syns jeg at du skal gi han den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...