Gå til innhold

Har du en favorittjulesang?

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å synge julesanger og favorittene er Deilig er jorden, Jeg er så glad hver julekveld, Nordnorsk julesalme og Oh come all ye faithful. Har allerede fått sunget på julegrantenning og julelunsj. Har du noen favoritter, liker du å synge og har du sunget noen julesanger ennå i år?

Anonymkode: bc9b1...6cf

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436367-har-du-en-favorittjulesang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er så mange. Flere av de gamle, tradisjonelle må jo med. O' helga natt med Jussi må med. Stjernesludd er en nyere favoritt. Bing Crosby og David Bowies Peace on Earth/Little Drummer Boy må også på lista. Samme med Feliz Navidad, blir liksom ikke helt julestemning uten at jeg har hørt den også.

Jeg kan liksom ikke bare velge én, de fleste bidrar på ulikt vis til å skape helheten i julestemningen.

I år har jeg lært meg Little Drummer Boy utenat på strenginstrument, så jeg går, står, puster og drømmer Little Drummer Boy om dagen ;)

Anonymkode: 97ee1...f5b

Annonse

Å høre på: O helga natt med Jussi Björling og Home for christmas med Maria Mena

Å synge: Det kimer nå til julefest, Deilig er jorden, Christmas lullaby, En stjerne skinner i natt, Julenatt, Jul, jul, strålande jul, Å kom nå med lovsang og mange til. Jeg elsker å synge julesanger og øver for fult til julekonsert med koret jeg synger i. 

On 12/12/2022 at 6:43 AM, Anonym bruker said:

Jeg elsker å synge julesanger og favorittene er Deilig er jorden, Jeg er så glad hver julekveld, Nordnorsk julesalme og Oh come all ye faithful. Har allerede fått sunget på julegrantenning og julelunsj. Har du noen favoritter, liker du å synge og har du sunget noen julesanger ennå i år?

Anonymkode: bc9b1...6cf

har 2, en stjerne skinner i natt og vi tenner våre lykter når det mørkner

Anonymkode: c25d8...468

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...