Gå til innhold

Hvor høy er strømregningen din akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Takk og lov for strømstøtten. Det går ca 450 kr dagen nå.. 

8344DB44-964D-4A10-97CE-47FB5383A266.jpeg

Anonymkode: 93f75...8b4

Så greit å kunne se estimert strømstøtte, her kan jeg ikke få opp estimert strømforbruk engang.

Anonymkode: eb9c7...9b6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det har alltid vært for gjennomsnittet. 

Anonymkode: 4aa6c...516

Var det ikke for alt over 70 øre før det nye strømsystemet trådte i kraft? 

Uansett håpløst

Anonymkode: a0736...2a4

Aner ikke, siden det er mannen som tar seg av det. Snakket med han om det i går, og da sa han bare at strømregningene i det siste har ligget på rundt 700,-. Bor i helt ny leilighet, der varmtvannet går på fellesen. Så bruker vi lite strøm ellers.

Anonymkode: 0c0ed...30b

Annonse

Vi har brukt 1800 kroner på hytta og 4000 kroner hjemme. 
Inkludert avgifter og nettleie, ikke trukket fra strømstøtte hjemme. 

Synes det er rart at i følge strømselskapet bruker vi ca 20-25% mindre enn boliger på samme størrelse, (lading av elbil ikke medregnet), mens her på DIB er vi av dem som bruker mest strøm. 

Anonymkode: b7e61...b4a

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Så greit å kunne se estimert strømstøtte, her kan jeg ikke få opp estimert strømforbruk engang.

Det er veldig greit. Kan du ikke bare bytte da?😊

Anonymkode: 93f75...8b4

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Kan du ikke betale for en app for å få opp den infomasjonen? Jeg betaler 39 kr i måneden for å få en app der jeg kan se hvor mye strømregningen er på akkurat nå;å hvor mye strømstøtte jeg vil få.

Anonymkode: 671a4...efc

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke betale for en app for å få opp den infomasjonen? Jeg betaler 39 kr i måneden for å få en app der jeg kan se hvor mye strømregningen er på akkurat nå;å hvor mye strømstøtte jeg vil få.

Betale?? Det er jo gratis 

Anonymkode: 8523b...4da

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Betale?? Det er jo gratis 

Nei ikke hos mitt strømselskap. Men betaler gjerne 39 kr i måneden for den infomasjonen,det er den verdt. Jeg kan også se i appen til en hver tid når strømmen er dyr og når den er billig. Praktisk så jeg vet når jeg skal sette på en vaskemaskin.

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei ikke hos mitt strømselskap. Men betaler gjerne 39 kr i måneden for den infomasjonen,det er den verdt. Jeg kan også se i appen til en hver tid når strømmen er dyr og når den er billig. Praktisk så jeg vet når jeg skal sette på en vaskemaskin.

Det kan jeg på min app også. Det tror jeg du kan på de fleste strømselskapene sine apper. Men aldri hørt om noen som tar betalt for det. 

Anonymkode: 0576d...911

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det får alle vi andre gratis 

Ikke høy, har kun brukt 40 kWh. Jeg har derimot varmtvann/oppvarming inkludert i husleien, så jeg har alltid lave regninger. Nå har derimot felleskostnadene økt med 35%, så det blir dyrt uansett. 

Anonymkode: 48d0a...5ac

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det får alle vi andre gratis 

Men kanskje dere betaler mer for selve strømavtalen (fast månedsbeløp og påslag?)

Anonymkode: a9c28...d50

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Var det ikke for alt over 70 øre før det nye strømsystemet trådte i kraft? 

Uansett håpløst

Hvilket nytt strømsystem? Og når mener du det den trådte i kraft?

Strømstøtten har alltid blitt beregnet etter gjennomsnittlig spotpris for måneden i området.  Først 55%, så 80% og nå 90% over 87,5 øre (=70 øre + mva).

Anonym bruker skrev (På 12.12.2022 den 7.09):

Noen som hver hvor mye strømstøtten er på på Østlandet nå?

Det vet man ikke før måneden er omme. Basert på tallene frem til i dag er den på 320,25 øre. Men dette vil nok forandre seg.

Fikk 2.296 for november, da er strømstøtte fratrukket. Bor i leil 105 kvm i første etg. Har varmekabler på bad/toalett, ovn i stuen og datter sitt rom. Holder ca 21-22 grader når vi holder dørene lukket

Anonymkode: 1c39b...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...