Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #26 Del Skrevet 12. desember 2022 Det var en trasig 40-årsgave fra sin egen partner. Du har virkelig lov å være skuffet ja. Anonymkode: 8f0e1...f11 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #27 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du er ikke alene kjære HI! Da min mann ble 40 år overasket jeg han med reise til en hovedstad i Europa. Hadde fikset fri fra jobben hans, barnevakt til ungene og planlagt hele turen. Da jeg ble 40 år fikk jeg hjemmelaget gavekort på en ytterjakke. Den jakken har jeg enda ikke fått, og nå er jeg 44 år 🙈 Anonymkode: d3999...cd2 🙈 er det mulig. Anonymkode: c9d6f...6bd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #28 Del Skrevet 12. desember 2022 Takk for all forståelse for meg. Til de som lurer på vottene var de kjøpt på meny på salg til 50 kr og ja det var en melkesjokolade på 200 gram. Fikk det rett i hånda. Jeg tror ikke han skjønner selv hvor mye det såret meg. Anonymkode: c9d6f...6bd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulenissen Skrevet 12. desember 2022 #29 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Takk for all forståelse for meg. Til de som lurer på vottene var de kjøpt på meny på salg til 50 kr og ja det var en melkesjokolade på 200 gram. Fikk det rett i hånda. Jeg tror ikke han skjønner selv hvor mye det såret meg. Anonymkode: c9d6f...6bd Men det bør du jo si noe om! Er det rart det blir skilsmisser rundt om kring når folk ikke klarer å kommunisere med ektefellen sin? «Jeg ønsker å bli gjort stas på når jeg blir 40! Har lyst å feire litt skikkelig, og hadde satt pris på at du stelte i stand en feiring for meg med ….., da det blir stress å gjøre det selv. Til bursdagen ønsker jeg meg blant annet-( Sett inn diverse alternativ i ulike prisklasser) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #30 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg er ikke så opptatt av gaver, og ser ikke noe galt i votter og sjokolade. Jeg elsker begge deler. Ingen er tankelesere, ingen vet hva du vil ha før du sier det. Og man kan ikke forvente at alle tenker likt som en selv. Hva er du ønsker deg da? Jeg ble 40 for et par år siden og feiret det ikke en gang. Anonymkode: 25db7...05e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #31 Del Skrevet 12. desember 2022 ulenissen skrev (2 minutter siden): Men det bør du jo si noe om! Er det rart det blir skilsmisser rundt om kring når folk ikke klarer å kommunisere med ektefellen sin? «Jeg ønsker å bli gjort stas på når jeg blir 40! Har lyst å feire litt skikkelig, og hadde satt pris på at du stelte i stand en feiring for meg med ….., da det blir stress å gjøre det selv. Til bursdagen ønsker jeg meg blant annet-( Sett inn diverse alternativ i ulike prisklasser) Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke så opptatt av gaver, og ser ikke noe galt i votter og sjokolade. Jeg elsker begge deler. Ingen er tankelesere, ingen vet hva du vil ha før du sier det. Og man kan ikke forvente at alle tenker likt som en selv. Hva er du ønsker deg da? Jeg ble 40 for et par år siden og feiret det ikke en gang. Anonymkode: 25db7...05e Det skulle vært unødvendig og fortelle i detaljer hva jeg ønsker meg til ei rund dag ettersom vi har kjent hverandre i 20 år. Han trenger tydeligvis alt inn med teskje, jeg er kommet over det nå og avslutter tråden. Anonymkode: c9d6f...6bd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #32 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det skulle vært unødvendig og fortelle i detaljer hva jeg ønsker meg til ei rund dag ettersom vi har kjent hverandre i 20 år. Han trenger tydeligvis alt inn med teskje, jeg er kommet over det nå og avslutter tråden. Anonymkode: c9d6f...6bd Det er ikke selvsagt at han vet alt du vil ha. Moren min vet ikke hva jeg ønsker meg, og hun har kjent med i 42 år. Om man ikke kommuniserer er det null grunn til å bli skuffet Anonymkode: 25db7...05e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #33 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke selvsagt at han vet alt du vil ha. Moren min vet ikke hva jeg ønsker meg, og hun har kjent med i 42 år. Om man ikke kommuniserer er det null grunn til å bli skuffet Anonymkode: 25db7...05e Det er da himmelvid forskjell på en gammel mor, og en ektefelle/partner gjennom 20 år. Alvorlig talt. Anonymkode: 8f0e1...f11 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #34 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke selvsagt at han vet alt du vil ha. Moren min vet ikke hva jeg ønsker meg, og hun har kjent med i 42 år. Om man ikke kommuniserer er det null grunn til å bli skuffet Anonymkode: 25db7...05e Jeg er altså så inderlig dritt lei av at alt må "kommuniseres" til menn, som om det er et barn man oppdrar! Man bør faktisk kunne FORVENTE at et voksent menneske - kvinne OG mann - har tilegnet seg såpass med sosiale ferdigheter at de har egne, fornuftige tanker og greier å ta selvstendige avgjørelser for ting som anses normalt i samfunnet. Det være seg bursdagsfeiring, å gå alene på vennejulebord som date til enslig kvinne, eller å dra på nash og ikke komme hjem før neste formiddag. Jeg - og forhåpentligvis de fleste av mine medsøstre - bør faktisk kunne forvente dette. Det er det som er å være voksen og ansvarlig når man har gått til det skritt å skaffe seg partner og familie! Dessverre er slike udugeligheter ofte noe som viser seg først etter litt tid, kanskje ikke før barna er født. DETTE er grunnen til alle skilsmissene: Helt evneveike menn uten fnugg av sosial intelligens! Anonymkode: ee094...90a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulenissen Skrevet 12. desember 2022 #35 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det er da himmelvid forskjell på en gammel mor, og en ektefelle/partner gjennom 20 år. Alvorlig talt. Anonymkode: 8f0e1...f11 Jeg har vært dammen med min man i 22 år. Vi fullfører ofte hverandre sine setninger og har det fremdeles helt fantastisk sammen. Han er likevel ingen tankeleser, så har jeg behov eller ønsker sier jeg det i klartekst slik at han faktisk har mulighet til å imøte komme det. Og han gjør selvsagt det samme med meg! « Jeg ønsker meg en ny ring til jul- da jeg er lei meg for at jeg mister den jeg hadde» « jeg er sliten etter en hektisk høst. Keg trenger at du tar ansvar for oppfølging av ungene denne uken med både skolearbeid, fritidsaktiviteter og diverse annet. Jeg kan lage middag» Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #36 Del Skrevet 12. desember 2022 ulenissen skrev (1 minutt siden): Jeg har vært dammen med min man i 22 år. Vi fullfører ofte hverandre sine setninger og har det fremdeles helt fantastisk sammen. Han er likevel ingen tankeleser, så har jeg behov eller ønsker sier jeg det i klartekst slik at han faktisk har mulighet til å imøte komme det. Og han gjør selvsagt det samme med meg! « Jeg ønsker meg en ny ring til jul- da jeg er lei meg for at jeg mister den jeg hadde» « jeg er sliten etter en hektisk høst. Keg trenger at du tar ansvar for oppfølging av ungene denne uken med både skolearbeid, fritidsaktiviteter og diverse annet. Jeg kan lage middag» Men herregud, du snakker jo om noe helt annet! En 40 årsdag lar man da ikke forbigås i stillhet med votter og melkesjokolade fra Meny!!! OM han ikke visste helt hva hun ønsket seg, bør man virkelig kunne forvente at han i god tid i forveien spurte hvordan hun ønsket å feire den store dagen, OG hva hun ønsket seg! En 40 årsdag er ikke noe han trenger å være "tankeleser" for å forstå at det krever litt mer. Hun burde ikke være den som måtte bringe temaet på banen i hele tatt. Dette dreier seg om mangel på sosial intelligens! Anonymkode: ee094...90a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulenissen Skrevet 12. desember 2022 #37 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg er altså så inderlig dritt lei av at alt må "kommuniseres" til menn, som om det er et barn man oppdrar! Man bør faktisk kunne FORVENTE at et voksent menneske - kvinne OG mann - har tilegnet seg såpass med sosiale ferdigheter at de har egne, fornuftige tanker og greier å ta selvstendige avgjørelser for ting som anses normalt i samfunnet. Det være seg bursdagsfeiring, å gå alene på vennejulebord som date til enslig kvinne, eller å dra på nash og ikke komme hjem før neste formiddag. Jeg - og forhåpentligvis de fleste av mine medsøstre - bør faktisk kunne forvente dette. Det er det som er å være voksen og ansvarlig når man har gått til det skritt å skaffe seg partner og familie! Dessverre er slike udugeligheter ofte noe som viser seg først etter litt tid, kanskje ikke før barna er født. DETTE er grunnen til alle skilsmissene: Helt evneveike menn uten fnugg av sosial intelligens! Anonymkode: ee094...90a Sosiale ferdigheter? Alt du nevner handelen jo om mangel på kommunikasjon! Jeg hadde ikke hatt problemer med at min mann var følge til singel venninne på julebord… og om du har det går jeg utifra at du har vært tydelig på at du ikke synes det er ok? Eller er du en av dem som sutrer og mener han bør skjønne det? Min mann må gjerne ende på nach en gang i ny og ned ( kan jeg også) så lenge vi ikke har planer dagen der etter, men da er vi enige om at vi sender en melding og gir beskjed. Har dere ikke snakket om disse tingene? Dette handler ikke om oppdragelse, men å avklarer forventninger til hverandre og være tydelig på behov og ansvarsfordeling… Jesus! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #38 Del Skrevet 12. desember 2022 Hva forventet du da? Og hvorfor forventet du å få noe dyrt? Veldig materialistisk... Send gaven hit du! Hadde blitt kjempeglad! Anonymkode: aa6d2...4d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 12. desember 2022 #39 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Takk for all forståelse for meg. Til de som lurer på vottene var de kjøpt på meny på salg til 50 kr og ja det var en melkesjokolade på 200 gram. Fikk det rett i hånda. Jeg tror ikke han skjønner selv hvor mye det såret meg. Anonymkode: c9d6f...6bd Å. Da virker det som om han tenkte at han bare *måtte* kjøpe noe og ingen tanke bak. Det er jo kjipt da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #40 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er da himmelvid forskjell på en gammel mor, og en ektefelle/partner gjennom 20 år. Alvorlig talt. Anonymkode: 8f0e1...f11 Nå er ikke min mor gammel, men hun er den som kjenner meg best her i verden, så jeg ser ikke at det er så stor forskjell. Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg er altså så inderlig dritt lei av at alt må "kommuniseres" til menn, som om det er et barn man oppdrar! Man bør faktisk kunne FORVENTE at et voksent menneske - kvinne OG mann - har tilegnet seg såpass med sosiale ferdigheter at de har egne, fornuftige tanker og greier å ta selvstendige avgjørelser for ting som anses normalt i samfunnet. Det være seg bursdagsfeiring, å gå alene på vennejulebord som date til enslig kvinne, eller å dra på nash og ikke komme hjem før neste formiddag. Jeg - og forhåpentligvis de fleste av mine medsøstre - bør faktisk kunne forvente dette. Det er det som er å være voksen og ansvarlig når man har gått til det skritt å skaffe seg partner og familie! Dessverre er slike udugeligheter ofte noe som viser seg først etter litt tid, kanskje ikke før barna er født. DETTE er grunnen til alle skilsmissene: Helt evneveike menn uten fnugg av sosial intelligens! Anonymkode: ee094...90a Og menn er sikkert dritt lei av at kvinner forventer at de er tankelesere. Forventer at de skal forstå alt mulig de ikke selv forstår og at de ønsker seg ditt og datt og de må man jo bare vite. Derfor er kommunikasjon en verdifull egenskap i parforhold. Anonymkode: 25db7...05e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #41 Del Skrevet 12. desember 2022 ulenissen skrev (27 minutter siden): Jeg har vært dammen med min man i 22 år. Vi fullfører ofte hverandre sine setninger og har det fremdeles helt fantastisk sammen. Han er likevel ingen tankeleser, så har jeg behov eller ønsker sier jeg det i klartekst slik at han faktisk har mulighet til å imøte komme det. Og han gjør selvsagt det samme med meg! « Jeg ønsker meg en ny ring til jul- da jeg er lei meg for at jeg mister den jeg hadde» « jeg er sliten etter en hektisk høst. Keg trenger at du tar ansvar for oppfølging av ungene denne uken med både skolearbeid, fritidsaktiviteter og diverse annet. Jeg kan lage middag» Da blir spørsmålet mitt: Hvis du ikke hadde fortalt mannen din at du ønsker deg en ring til jul, hadde det vært greit at han kjøpte en deo til deg? Det er det vi snakker om her. HI fikk ikke en veske i stedet for en jakke fordi hun ikke hadde vært tydelig. Hun fikk ikke familiefest i stedet for restaurant fordi hun ikke hadde vært tydelig. Hun ble avspist med null innsats og en gave som hadde passet perfekt hvis den kom fra en tiåring eller en kollega. Anonymkode: c42f3...d59 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #42 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Nå er ikke min mor gammel, men hun er den som kjenner meg best her i verden, så jeg ser ikke at det er så stor forskjell. Og menn er sikkert dritt lei av at kvinner forventer at de er tankelesere. Forventer at de skal forstå alt mulig de ikke selv forstår og at de ønsker seg ditt og datt og de må man jo bare vite. Derfor er kommunikasjon en verdifull egenskap i parforhold. Anonymkode: 25db7...05e At man ønsker seg en ordentlig gave til 40-årsdagen, kan umulig være noe man må fortelle menn? Har du så lave forventninger til mannen din eller menn generelt? Anonymkode: c42f3...d59 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #43 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Nå er ikke min mor gammel, men hun er den som kjenner meg best her i verden, så jeg ser ikke at det er så stor forskjell. Og menn er sikkert dritt lei av at kvinner forventer at de er tankelesere. Forventer at de skal forstå alt mulig de ikke selv forstår og at de ønsker seg ditt og datt og de må man jo bare vite. Derfor er kommunikasjon en verdifull egenskap i parforhold. Anonymkode: 25db7...05e Jeg forventer at alle voksne - faktisk også menn - har allmenne ferdigheter og intelligens, slik at de forstår de sosiale kodene i samfunnet, ja! Det handler IKKE om kommunikasjon. Anonymkode: ee094...90a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #44 Del Skrevet 12. desember 2022 "Nå nærmer vi oss bursdagen din kjære, 40 og rundt tall... Er det noe spesielt du ønsker deg eller vil at vi skal gjøre for å feire deg?" Det krever ikke allverdens sosial kunnskap for å stille det spørsmålet altså, og svaret hadde satt føringen for bursdagen. Anonymkode: e615b...c53 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulenissen Skrevet 12. desember 2022 #45 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da blir spørsmålet mitt: Hvis du ikke hadde fortalt mannen din at du ønsker deg en ring til jul, hadde det vært greit at han kjøpte en deo til deg? Det er det vi snakker om her. HI fikk ikke en veske i stedet for en jakke fordi hun ikke hadde vært tydelig. Hun fikk ikke familiefest i stedet for restaurant fordi hun ikke hadde vært tydelig. Hun ble avspist med null innsats og en gave som hadde passet perfekt hvis den kom fra en tiåring eller en kollega. Anonymkode: c42f3...d59 Hadde ikke blitt sur for en deodorant om jeg ikke hadde hatt noen spesifikke ønsker. på samme måter som jeg går utifra at han ikke hadde blitt sur for boksere om han ikke hadde noen ønsker. I og med at jeg aldri har behov for å feire bursdagen min, tenker jeg at jeg må være tydelig på at jeg ønsker å feire, og hvordan jeg kunne tenkt meg å feire. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #46 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): At man ønsker seg en ordentlig gave til 40-årsdagen, kan umulig være noe man må fortelle menn? Har du så lave forventninger til mannen din eller menn generelt? Anonymkode: c42f3...d59 Jeg har ikke noen mann, men jeg er ikke en sånn selv. Jeg kjøper det jeg tenker passer, og er ikke tankeleser. Vil noen ha noe av meg, så må de kommunisere det. Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Jeg forventer at alle voksne - faktisk også menn - har allmenne ferdigheter og intelligens, slik at de forstår de sosiale kodene i samfunnet, ja! Det handler IKKE om kommunikasjon. Anonymkode: ee094...90a Du forventer at menn skal være som kvinner. Som legger halve sjelen sin i gaver? Ikke alle er sånn. Det er faktisk mye enklere å akseptere det enn å sitte og furte etterpå. Antakelig har de kjent hverandre i like mange år, og vet hvordan den andre tenker og gjør ting, og da bør man vite at man må kommunisere Anonymkode: 25db7...05e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #47 Del Skrevet 12. desember 2022 Poenget til HI er jo ikke gaven i seg selv, men at han helt åpenbart ikke har hatt noen omtanke bak gaven og ingen omtanke til bursdagen hennes. Det er helt vanlig å ønske litt oppmerksomhet og bli gjort stas på av mannen sin. Det trenger ikke være så stort eller dyrt så lenge det er gjort av kjærlighet. En melkesjokolade til 20 kr pluss et par votter til 50 kr fra Meny (til sammen altså 70 kr) er ingen omsorgsfull gave til konen sin runde dag! Så klart du har lov å bli skuffet, Hi. Det hadde jeg også blitt. Sa du noe til han? Anonymkode: ab5ac...451 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #48 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Poenget til HI er jo ikke gaven i seg selv, men at han helt åpenbart ikke har hatt noen omtanke bak gaven og ingen omtanke til bursdagen hennes. Det er helt vanlig å ønske litt oppmerksomhet og bli gjort stas på av mannen sin. Det trenger ikke være så stort eller dyrt så lenge det er gjort av kjærlighet. En melkesjokolade til 20 kr pluss et par votter til 50 kr fra Meny (til sammen altså 70 kr) er ingen omsorgsfull gave til konen sin runde dag! Så klart du har lov å bli skuffet, Hi. Det hadde jeg også blitt. Sa du noe til han? Anonymkode: ab5ac...451 Takk for forståelsen ❤️ Jeg sa takk så lukket jeg meg på soverommet å gråt i stillhet. Anonymkode: c9d6f...6bd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #49 Del Skrevet 12. desember 2022 ulenissen skrev (3 timer siden): Men det bør du jo si noe om! Er det rart det blir skilsmisser rundt om kring når folk ikke klarer å kommunisere med ektefellen sin? «Jeg ønsker å bli gjort stas på når jeg blir 40! Har lyst å feire litt skikkelig, og hadde satt pris på at du stelte i stand en feiring for meg med ….., da det blir stress å gjøre det selv. Til bursdagen ønsker jeg meg blant annet-( Sett inn diverse alternativ i ulike prisklasser) Det er da virkelig ikke nødvendig å SI HØYT til en voksen mann at han skal være oppmerksom og omsorgsfull overfor sin aller nærmeste? Hva annet bør man stave for ham da, tro? «Sett høyre sko på høyre fot»? Anonymkode: 3d732...4af Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #50 Del Skrevet 12. desember 2022 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Jeg har ikke noen mann, men jeg er ikke en sånn selv. Jeg kjøper det jeg tenker passer, og er ikke tankeleser. Vil noen ha noe av meg, så må de kommunisere det. Du forventer at menn skal være som kvinner. Som legger halve sjelen sin i gaver? Ikke alle er sånn. Det er faktisk mye enklere å akseptere det enn å sitte og furte etterpå. Antakelig har de kjent hverandre i like mange år, og vet hvordan den andre tenker og gjør ting, og da bør man vite at man må kommunisere Anonymkode: 25db7...05e Å kjøpe noe er jo ikke problemet her. Saken er at fyren viser at han ikke bryr seg. Mannen min kunne innimellom gi meg noe som var nesten gratis, men likevel gjøre det med STOR omtanke. Han startet alltid bursdager og morsdager med å snike seg på kjøkkenet før jeg våknet, koke kaffe og lage frokost, vekke barna og så overraske med med frokost på senga. Blomstene kunne være noe helt gratis, som markblomster eller gåsunger fra hagen, og gaven kunne være billig, men den ble overlevert som en overraskelse, med papir og sløyfe på. Ikke bare stukket rett i hånda mi i forbifarten. Og jeg kunne se at alt han gjorde var planlagt mange dager i forveien. Anonymkode: 3d732...4af Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436362-melkesjokolade-og-votter-til-40-%C3%A5rs-dagen-lov-med-reaksjon/page/2/#findComment-149882303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå