Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går traff jeg søsteren min, vi var i byen og kikket på julemarkeder og spiste sen lunsj etterpå. I dag hadde jeg noen ærender på formiddagen og besøkte en venninne etterpå, vi gikk lang tur med hunden mens vi skravlet. Pinnekjøtt har jeg spist, samt fått gode klemmer fra min datter. Ikke noe julestress her, enda.

Anonymkode: 34b23...e12

Annonse

Sov frempå til kl 11 og har brukt dagen på kjedelige, men nødvendige praktiske ting. Var kun en kjøretur for å fylle bensin, søndagen er det som regel lavest pris i løpet av uken. Nå sitter jeg under pleddet og ser på tv. 

Anonymkode: 55b85...e35

Annonse

Fredag var jeg i bursdag. Lørdag var jeg ute å spiste med mannen og ene barnet før mannen og jeg dro på konsert. Sov til 12 idag, så julefilm med yngste, dro på cafe og shopping med mellomste og nå ser jeg film med mannen 

Anonymkode: 3d804...33f

Jeg sov litt lenge etter gårsdagens julebord. Så gikk jeg en lang tur i kulda, før jeg sov litt på sofaen. Lagde og spiste middag, pakket inn julegaver mens jeg hørte på julemusikk (men gikk tom for tape ca halvveis), og nå skal jeg legge meg og lese. 

Anonymkode: 42c4e...f30

I går var jeg litt sliten etter julebord på fredag. Dro til byen og kjøpte den siste julegaven og handlet litt mat. I dag har jeg bakt, strikka, vasket huset, sortert noter og ringt tre slektninger for å høre hvordan det står til. 

Anonymkode: 22a79...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...