Anonym bruker Skrevet 11. desember 2022 #1 Skrevet 11. desember 2022 Alenetid…jeg mister meg selv helt fullstendig. Jeg jobber 100%, er syk i tillegg. Har 2 barn og samboer. Jeg holder på å bli gal her.Det er ikke et ledig minutt hvor jeg er alene. Det er alltid noen sammen med meg. Jeg er sliten og trenger ro, men da må jeg i beste fall gå på do å sette meg, men selv da er det noen som vil inn… Føles ut som jeg bare slettes mer og mer…skal man virkelig aldri være alene noen gang? Anonymkode: ed3ea...acb
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2022 #2 Skrevet 11. desember 2022 Samboeren din må ta sin del - hvorfor gjør han ikke det? Snakk sammen - blir dere ikke enige: familievernkontoret for parterapi! Anonymkode: 1216f...e42
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 Hvor gamle er barna? Det er en periode hvor man aldri føler man er alene. Så lenge du har samboer burde det likevel være mulig å gi hverandre litt alenetid. Anonymkode: da7fa...d4f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Du må lage deg tid alene. Samboer kan ta med seg barna ut. Du kan gå en tur. Jeg og mannen min veksler på å gi alenetid til den andre. Jeg spør oftere om det enn han Anonymkode: 4e97b...ae7
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Du må stille krav til samboeren. Og hvis du er syk blir dette dobbelt viktig! Anonymkode: 36117...e98
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2022 #6 Skrevet 11. desember 2022 Jeg satt meg på badet for å gå litt alenetid da barna var mindre og mannen var hjemme….. Anonymkode: 64382...858
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2022 #7 Skrevet 12. desember 2022 Om du har en mann, må han ta barna noen timer på kvelden, så du kan slappe av litt. Jeg setter meg av og til alene på tv stua mens ungene og mannen driver med noe annet. Noen kvelder går jeg tur alene. Jeg og trenger litt alenetid hver dag, om det så er noen minutter i bilen alene etter jobb, eller 1 times tid på tv stua. Anonymkode: 45334...38d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2022 #8 Skrevet 14. desember 2022 On 12/11/2022 at 8:27 PM, Anonym bruker said: Alenetid…jeg mister meg selv helt fullstendig. Jeg jobber 100%, er syk i tillegg. Har 2 barn og samboer. Jeg holder på å bli gal her.Det er ikke et ledig minutt hvor jeg er alene. Det er alltid noen sammen med meg. Jeg er sliten og trenger ro, men da må jeg i beste fall gå på do å sette meg, men selv da er det noen som vil inn… Føles ut som jeg bare slettes mer og mer…skal man virkelig aldri være alene noen gang? Anonymkode: ed3ea...acb du har selv valgt og fått familie da er det ikke alltid lett og få ting som man vil, man må ofre mye også alenetid. Jeg er alenemamma og har kanskje barnefri 3-4 helger i året og noen i ferier Anonymkode: 34b7a...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå