Gå til innhold

Julegavetips til svoger/ søster med god økonomi

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til julegaver av god kvalitet - gjerne tips om tilbud om dere vet. De shopper mye på høyer og diverse sånne butikker. Jeg tenker jeg skal bruke 500-600kr i fellesgave. Hva kunne vært kjekt? 

Anonymkode: 5b7a0...da5

Fortsetter under...

Mat

Utallige lokale produsenter som setter sammen julegaver med alt fra spekemat til eksklusive geleer og syltetøy.

Ellers har f.eks Ceve fine matvarer ned krydder o.l

På nett er det mange tilbydere av matgaver.

Anonymkode: 8ad7c...b89

Ønsker de seg noe? Det er det absolutt beste. 

På andreplass ting du vet de allerede bruker og har nytte av. Spesifikke oljer og krydder feks. Dumt hvis du kjøper noe som bare blir stående. (Feks spekemat hvis ingen av dem liker det).

Anonymkode: b0dc3...a9c

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Takk mange fine tips. De er ‘’unge’’ så mat er ikke helt det jeg tenkte. De liker interiør og ting til hus-hjem. Hm noen idè til det?

Det er igrunnen bare å sjekke hos de dyrere butikkene. Hva liker de? Du kan jo få alt fra fine telys-holdere til en fin ostehøvel... Kalendere i ulike mer eksklusive utgaver hvis de liker det fks.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Takk mange fine tips. De er ‘’unge’’ så mat er ikke helt det jeg tenkte. De liker interiør og ting til hus-hjem. Hm noen idè til det?

Interiør er sykt vanskelig å kjøpe til folk.

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Da må man jo kjenne deres stil og smak for å treffe, det gjør ikke vi...

Men det er vel halv pris på sengetøy på kremmerhuset denne uken, mulig det er noe andre steder også. Alle setter pris på litt eksklusivt sengetøy. Men da må du vite størrelsen på dyna deres da

Anonymkode: 8ad7c...b89

NotNaomi skrev (3 timer siden):

Noen litt annerledes julegaver som kan være morsomme eller nyttige er sparebøsser for voksne, div nøkkelskap også med kode, verdibokser med lås og bokesker. 

Sparebøsser er vel ganske ut iom at man knapt ser kontanter lenger. 

Anonymkode: 126a0...291

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...