Gå til innhold

Nettbrett til 2 åring :) Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du skal ikke kjøpe nettbrett til en 2åring! Kjøp duplo!!

Anonymkode: 4f772...b0a

Hun ønsker seg nettbrett og jeg har spurt henne direkte. Det er vanlig med nettbrett nå visst mtp læring? 

Anonymkode: 6b2d3...692

Mine har hatt ipad, de er mest brukervennlige til barn.

2 år og eget nettbrett synes jeg kanskje er litt tidlig, men du har rett i at det er mye læring i nettbrett om man også passer på å begrense bruker. En 2 åring trenger ikke mye tid på nettbrett om dagen altså....

Husk å kjøpe et skikkelig barnevennlig cover, vi hadde dette, da tåler det å dette i gulvet:

https://www.teknikkdeler.no/produkt/air-10-5-bla?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=surfaces_google&shopping_id_click=101115782F&gclid=EAIaIQobChMIruuFy6rx-wIVWguiAx3QogmREAQYAiABEgJuWvD_BwE

Anonymkode: ceed4...6e3

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Mine har hatt ipad, de er mest brukervennlige til barn.

2 år og eget nettbrett synes jeg kanskje er litt tidlig, men du har rett i at det er mye læring i nettbrett om man også passer på å begrense bruker. En 2 åring trenger ikke mye tid på nettbrett om dagen altså....

Husk å kjøpe et skikkelig barnevennlig cover, vi hadde dette, da tåler det å dette i gulvet:

https://www.teknikkdeler.no/produkt/air-10-5-bla?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=surfaces_google&shopping_id_click=101115782F&gclid=EAIaIQobChMIruuFy6rx-wIVWguiAx3QogmREAQYAiABEgJuWvD_BwE

Anonymkode: ceed4...6e3

Takk for tips. Der hadde de mye billig og bra. Hvilket nettbrett skal jeg kjøpe? 

Annonse

Gutten vår, brukte vårt Samsung galaxy nettbrett, med solid deksel 🙂. Brukte det mest til Peppa gris og Fantorangen på NRK super, og Fantorangen spillet, utrolig så fort de lærer å velge episoder og spill. Men det var jo ikke mange timene i løpet av en uke, men samme om barnet ser på tv eller nettbrett, de fleste 2 - 3 åringer ser jo litt på tv, gutten vår hadde ingen tålmodighet til å sitte lenge stille uansett. 

Anonymkode: c4260...33d

Annonse

9 hours ago, Anonym bruker said:

Hei. Jeg skal kjøpe nettbrett til min niese på 2 år til jul. Hvilken bør jeg kjøpe? Jeg har ikke erfaring med nettbrett. 

Nettbrett er ikke noe bra, hadde tatt ipad :) men lenavo er ikke veldig verst, helt greit når hun er så liten

Anonymkode: 5373b...c51

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Nettbrett er ikke noe bra, hadde tatt ipad :) men lenavo er ikke veldig verst, helt greit når hun er så liten

Anonymkode: 5373b...c51

iPad er et nettbrett.

To-åringen min har iPad, og den synes jeg er grei. Enkel å betjene, lett å sette på skjermtid og begrense bruk av apper. Det kan godt være at andre os også er det, men det er Apple jeg kjenner best til.

Anonymkode: 585af...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...