Gå til innhold

Hvem har gitt sykepleierne tillatelse til å drepe folk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Men kjære deg! Leser du ikke det du linker til? I det hele tatt???

Anonymkode: 2e4c8...2c1

Har DU lest? Hun forteller at det er det de gjør.

Anonymkode: 36e8b...b1f

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I følge din retorikk så er det jo staten. Les din egen lenke så ser du...

Anonymkode: 0158b...7b9

Jeg tenkte noen som var sykepleier kanskje visste.

Annonse

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Hvem i alle dager har godkjent at sykepleiere skal kunne drepe folk?! For det er ikke greit!

https://www.tv2.no/mening_og_analyse/norsk-helsevesen-innforer-aktiv-dodshjelp/15338085/

Det er da ingen som har godkjent at noen skal drepes…

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte noen som var sykepleier kanskje visste.

Du tenkte noen sykepleiere visste hvem som liksom har gitt dem rett til å drepe folk? Du tror helt oppriktig at noen har gitt sykepleiere rett til å drepe?

Anonymkode: 88871...6b1

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du tenkte noen sykepleiere visste hvem som liksom har gitt dem rett til å drepe folk? Du tror helt oppriktig at noen har gitt sykepleiere rett til å drepe?

Ok. Artikkelen er overdramatisert. Takk.

Nei, det er den ikke. Men du har ALVORLIGE PROBLEMER MED LESEFORSTÅELSEN DIN. 

Anonymkode: 94c68...99f

Artikkelen sier i hvert fall ingenting om at noen har gitt sykepleiere rett til å drepe. Forsto du ikke essensen og problemstillingen i artikkelen i det hele tatt?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Artikkelen sier i hvert fall ingenting om at noen har gitt sykepleiere rett til å drepe. Forsto du ikke essensen og problemstillingen i artikkelen i det hele tatt?

Jeg forsto det som at sykepleiere har blitt gitt rett til å drepe. Hva er det jeg har misforstått?

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg forsto det som at sykepleiere har blitt gitt rett til å drepe. Hva er det jeg har misforstått?

Alt! Absolutt alt!

Anonymkode: 94c68...99f

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Ikke riktig. Det er en god og opplysende artikkel som fordrer at de som leser den har et minimum av intellektuell kapasitet. Den antyder ikke det du tror du leser i det hele tatt, faktisk. 

Anonymkode: 2e4c8...2c1

Haha, snakk om å bæsje på leggen da! Kraftig også! Jeg håper inderlig for din egen del at du IRL tenker deg litt mer om før du ytrer det du tenker, fot dette hadde vært ekstremt dritflaut for deg om det var på FB, i en samtale el. du kom med denne kommentaren. Det eneste du faktisk oppnår er å vise at du ikke leser skikkelig, og dermed framstår som dum og/eller lettlurt, og det er ikke en måte man vanligvis ønsker å framstå på.

Anonymkode: 451b8...a24

Gjest NotNaomi

Hi. De dreper ikke pasienter. De klarer ikke å holde noen pasienter i live. Du vet-om du kommer over en person som er livstruende skadd, og du ikke har det som skal til av ressurser ( eller kunnskap og styrke i det tilfellet ) til å redde den personen, så dreper du jo ikke vedkommende. Right? 

De mangler det som skal til for å holde mennesker i live. Og det går ikke på hverken kunnskap eller vilje altså. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har DU lest? Hun forteller at det er det de gjør.

Hvor blir det fortalt at de dreper folk? Ser ut som du kun har lest overskriften.

Anonymkode: 67ed4...f84

Det står overhodet ingen ting i artikkelen om å drepe noen som helst. 

Det som står i artikkelen er at sykepleiemangelen er kritisk høy, og at konsekvensene av denne enorme mangelen på sykepleiere i verste fall kan føre til at pasienter dør. 

Sånn. Det var hovedessensen. 

Anonymkode: 04412...874

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det er vel noe sykepleierne har ønsket i alle år? Pasienter er jo kun til bry og noe de ønsker seg færrest mulig av slik at de kan drikke kaffen sin i fred?

Anonymkode: f6f39...92b

Kan tenke meg at de heller vil drikke kaffe enn å redde ræva di i hvert fall, og det hadde de nok i så fall mottatt full støtte og forståelse for fra resten av samfunnet,

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Kan tenke meg at de heller vil drikke kaffe enn å redde ræva di i hvert fall, og det hadde de nok i så fall mottatt full støtte og forståelse for fra resten av samfunnet,

Nei. Kort og godt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...