Gå til innhold

Guttemødre.. ang langt hår

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva mener du med første setning? Og hvorfor bruket du ikke stor bokstav?

Anonymkode: ff4d2...ed1

Jo mer hår  guttungen har, jo mer rusker jeg i det? var det vanskelig? koseplagjhing for å påpeke at det er på tide med frisør..

Nei... hvorfor jeg ikke bruker stor bokstav? litt uoppmerksom i dag, multitasking osv. hvorfor har du  skrevet "bruket" ?

Anonymkode: 7f904...2ab

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jo mer hår  guttungen har, jo mer rusker jeg i det? var det vanskelig? koseplagjhing for å påpeke at det er på tide med frisør..

Nei... hvorfor jeg ikke bruker stor bokstav? litt uoppmerksom i dag, multitasking osv. hvorfor har du  skrevet "bruket" ?

Anonymkode: 7f904...2ab

En slurvefeil mot konsekvent utelatelse av stor bokstav etter punktum, det syns du er på samme nivå? Ok. 

Anonymkode: ff4d2...ed1

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Mine sønner velger selv frisyre, så jeg får ikke «dolle» dem uansett. To av dem har likevel hatt langt hår - helt uten min medvirkning. Gud lot det gro.

Anonymkode: 8d687...6ea

Gud?

Anonymkode: 3f464...d1a

Jeg synes det er dårlig gjort mot barna å ha kort hår på jenter og langt hår på gutter. De skiller seg negativt ut og må takle alt det innebærer.

Jeg er for at det skal være en slags «uniformitet». Altså at barna har en stil som ikke er milevis unna samme aldersgruppe og kjønn. 

Når de er større velger de mer og mer selv, men bør få veiledning i å ta informere valg, og som voksne velger de jo helt selv.

Men hadde jentene mine over lang tid vært tydelige på at de ville ha kort hår, til tross for mine meninger om saken, hadde de fått lov å ha det. Men det måtte ha vært et ønske over tid.

Anonymkode: a7ef3...add

On 12/10/2022 at 12:20 AM, Anonym bruker said:

Hvorfor har guttene deres jentefrisyre ? Ser på barna til Pilotfrue. Er det vanlig?

Anonymkode: 92f98...6e0

Synes det er nydelig jeg :) kjenner flere gutter med langt hår

Anonymkode: 0bc6a...1e2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...