Gå til innhold

Manne. snudde rompa til meg og prompa

Anbefalte innlegg

Jeg skulle spise litt og satte maten min på sofaen imens jeg satte meg bedre til rette.  Vi krangler mye om dagen og sa senest til han i dag at etter jul er det familierådgivning og separasjon. 
litt små sur tone mellom oss så snur han seg og promper 10 cm over maten min mot meg, jeg går og kaster maten og han mener jeg overreagerer. 

Anonymkode: 15101...1d6

Fortsetter under...

Han kan velge å forstå deg eller han kan snu ryggen til deg. Han har valgt å snu ryggen til deg, bokstavelig talt.

Han har ikke noe med å fortelle deg hva du skal føle eller hvordan dine følelser har lov til å være.

Orker han ikke at du reagerer som du gjør på at han promper rett i ansiktet på deg så får han pent la være å gjøre det da! Vanskeligere er det ikke.

Veldig voksent av han...

Anonymkode: 3900d...9ec

Du overreagerer ikke, for det symbolske i det han gjør, det er totalt respektløst av ham.

Husk å ringe og bestille time til familievernkontoret nå - for etter nyttår blir det mange flere i køen...

Anonymkode: a0268...40e

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ordnet meg et sted å bo, overtar nøkler 15 januar. 
jeg flytter uansett men man må vel igjennom terapi uansett når vi er gift ? 

Det er ikke terapi, det er bare ett meklingsmøte på familievernkontoret. 

Anonymkode: 22e8d...974

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Bare mekling. Men du, bra jobba, handling er det som endrer noe. Lykke til, snart kan du se opp og frem igjen. 

Anonymkode: b2bfb...690

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Jeg skulle spise litt og satte maten min på sofaen imens jeg satte meg bedre til rette.  Vi krangler mye om dagen og sa senest til han i dag at etter jul er det familierådgivning og separasjon. 
litt små sur tone mellom oss så snur han seg og promper 10 cm over maten min mot meg, jeg går og kaster maten og han mener jeg overreagerer. 

Altså, jeg hadde ikke orket å ha en så barnslig mann. En ting er å slippe å holde seg hele tiden i tilfellet uhell, men å fise rett ved maten når dama skal spise er så langt fra normalt folkeskikk at jeg faktisk ikke har ord...

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hva var foranledningen til at han snudde seg og prumpet?  Maten car jo på ingen måter skadet. Å kaste den var jo bare tåpelig. Sån sett synes jeg dere virker ganske barnslige begge to.

Anonymkode: f12dd...bb7

Det som lukter i en promp er jo bakterier. Andres bakterier fra rumpe er ikke noe man vil ha i maten. 

Anonymkode: 09643...922

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det som lukter i en promp er jo bakterier. Andres bakterier fra rumpe er ikke noe man vil ha i maten. 

Anonymkode: 09643...922

Nei  det er ikke bakterier som lukter. Det er gasser som er laget i tarmen.

Anonym bruker skrev (På 10.12.2022 den 13.18):

Ikke terapi, men mekling.

Anonymkode: 68a5f...1ba

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hva var foranledningen til at han snudde seg og prumpet?  Maten car jo på ingen måter skadet. Å kaste den var jo bare tåpelig. Sån sett synes jeg dere virker ganske barnslige begge to.

Kan du ikke lese hovedinnlegget. 

Anonymkode: 68a5f...1ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...