Gå til innhold

Mannen har jobbet mye overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i dag kom belønningen. 80.000,- utbetalt. 😃

Det ER så deilig. Går så ofte tom på konto og må sjonglere mellom kontoer. Regner med vi klarer oss fint nå. 

Måtte bare få gleden ut et sted. Han liker ikke at jeg fortelle noen hva han tjener. 

Anonymkode: fc133...e2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Og i dag kom belønningen. 80.000,- utbetalt. 😃

Det ER så deilig. Går så ofte tom på konto og må sjonglere mellom kontoer. Regner med vi klarer oss fint nå. 

Måtte bare få gleden ut et sted. Han liker ikke at jeg fortelle noen hva han tjener. 

Anonymkode: fc133...e2a

ok

Anonymkode: 2a4f5...b56

Skrevet

Så deilig! :)  Det er jo sånne ting som gjør at det er verdt å sitte igjen med ansvaret alene innimellom :)

Anonymkode: 6e0b2...337

Skrevet

Lavtlønnet jobb da?

Anonymkode: 42521...c62

Skrevet

Så bra! Og ekstra kjekt på denne tiden. 

Anonymkode: 088ec...50a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

ok

Anonymkode: 2a4f5...b56

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Lavtlønnet jobb da?

For noen sørgelige krek dere er 🤮

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For noen sørgelige krek dere er 🤮

Fordi? Med mye overtid og halv skatt burde han jo ha fått mer med mindre han har en jobb med lav lønn?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fordi? Med mye overtid og halv skatt burde han jo ha fått mer med mindre han har en jobb med lav lønn?

Og hva så om han har "lav lønn"? Skal ikke hi få være glad for de ekstra pengene da?

Skrevet

Og hva så om han har "lav lønn"? Skal ikke hi få være glad for de ekstra pengene da?

Slutt og bland deg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Slutt og bland deg

Haha, morsomt. Dette er ikke en privat samtale altså. ...50a sa virkelig ikke noe galt. Det ser du sikkert selv.

Anonymkode: 42add...9dd

Skrevet

Haha, morsomt. Dette er ikke en privat samtale altså. ...50a sa virkelig ikke noe galt. Det ser du sikkert selv.

Høres bare mer ut som "overtid" med den utbetalinga. Med mindre han er lavtlønna. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Høres bare mer ut som "overtid" med den utbetalinga. Med mindre han er lavtlønna. 

Hva han er, lavtlønna eller ei, har virkelig ikke noe med saken å gjøre. Hvorfor ødelegger du tråden med dette maset?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvis han så har det mest lavtlønnede yrket i verden så er det jo supert med ekstra penger i familien. Hvorfor henge seg opp i slikt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva han er, lavtlønna eller ei, har virkelig ikke noe med saken å gjøre. Hvorfor ødelegger du tråden med dette maset?

Har jo noe å si hvis det var "overtid" skjønner du vel

Skrevet

Det er digg! elsker utbetalingene når jeg har jobbet mye overtid :D 

Anonymkode: 64081...fb9

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Essensen var at HI var glad for mer penger enn normalt. Hva du mener er lav lønn er jo irrelevant.  Det er jo ikke dine penger, ikke du som skal betale HIs regninger. :) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Lavtlønnet jobb da?

Altså, det skal mye til å få utbetalt 80 000 etter skatt i en jobb med lav lønn selv med overtid. Dette er en god utbetaling. Fra SSB: "I 2021 var median månedslønn 45 830 kroner per heltidsekvivalent". Det er før skatt..... 

Anonymkode: 8218a...69d

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hva mener du med anførselstegnet? Tror du ikke at han jobbet, eller burde ikke hi være glad for ekstra penger (og jo, jeg blander meg, det er et åpent forum og du er ikke engang hi). 

Skrevet

Hva mener du med anførselstegnet? Tror du ikke at han jobbet, eller burde ikke hi være glad for ekstra penger (og jo, jeg blander meg, det er et åpent forum og du er ikke engang hi). 

Nei. Ikke med mindre han har lav lønn i utgangspunktet 

Skrevet

Fikk også god lønn i dag. 124000😁 Overtid og halv skatt 

Anonymkode: 0ca0c...af6

Skrevet

Men nå er du jo kun ute etter å provosere :) 

Jeg synes JEG har høy lønn, men jeg har aldri utbetalt 80.000 altså, selv med mye overtid. 

Så da er det jo helt individuelt hva folk mener er lav lønn og høy lønn. 

Du er jo bare en snerpete og sur i dag. Lenge siden du selv fikk lønn? ;) 

Skrevet

80 000 utbetalt er sinnsykt bra! Man betaler heller ikke halv skatt på overtid, så brutto har nok vært en god sum (som vil vises på feriepengene neste år - bare å glede seg). At et nek her ønsker å fremstille det som lavtlønnet blir jo nesten både morsomt og irriterende. Nesten litt sånn masete snørrunge-morsomt.

Jeg tipper at omtrent alle her inne har normal lønn, eller lavere. Det er DET som er det mest normale. Årslønn på ca 500 000 og under det. Da er 80 000 UTBETALT helt fantastisk!

Kos deg, HI, med masse ekstra, deilige julepenger! Hun som prøver å ødelegge gleden her har nok aldri hatt halvparten av det beløpet på kontoen. Tipper hun sitter i en liten sokkelleilighet med 58 kr på konto!

Anonymkode: b3650...6fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Og hva så om han har lav lønn i utgangspunktet? Skal de ikke få glede seg over ekstra penger da?

Jeg er forøvrig ganske lavtlønnet, og hadde ikke fått 80 000,- utbetalt om jeg hadde jobbet 200 % en mnd. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Og hva så om han har lav lønn i utgangspunktet? Skal de ikke få glede seg over ekstra penger da?

Jeg er forøvrig ganske lavtlønnet, og hadde ikke fått 80 000,- utbetalt om jeg hadde jobbet 200 % en mnd. 

Skjønte ikke poenget du stakkars 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

80 000 utbetalt er sinnsykt bra! Man betaler heller ikke halv skatt på overtid, så brutto har nok vært en god sum (som vil vises på feriepengene neste år - bare å glede seg). At et nek her ønsker å fremstille det som lavtlønnet blir jo nesten både morsomt og irriterende. Nesten litt sånn masete snørrunge-morsomt.

Jeg tipper at omtrent alle her inne har normal lønn, eller lavere. Det er DET som er det mest normale. Årslønn på ca 500 000 og under det. Da er 80 000 UTBETALT helt fantastisk!

Kos deg, HI, med masse ekstra, deilige julepenger! Hun som prøver å ødelegge gleden her har nok aldri hatt halvparten av det beløpet på kontoen. Tipper hun sitter i en liten sokkelleilighet med 58 kr på konto!

Anonymkode: b3650...6fb

Du skjønte ikke poenget du stakkars 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...