Anonym bruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Er på samling med jobb. Og for andre gang har jeg hatt en våt drøm om en kollega. Jeg er IKKE interessert i han. Første gang det skjedde så var det litt, fy faen noen ganger er drømmer syke. Og ferdig med det. Jeg mener virkelig det er ingenting ved denne mannen som tiltrekker meg. Våknet igjen i morges og var helt svett, i drømmen var han den superelskeren. Nå skal jeg svart møte han, siste dag med samling før jul. Og nå kjenner jeg at jeg har lyst å ligge med han. 😱😱😱 Anonymkode: 87888...4e5
sug lut Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Det kan du jo godt gjøre. Du bør vel imidlertid tenke gjennom om du takler det i etterkant, enten det er bra eller dårlig.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Drømmer om sex handler svært sjelden om at man faktisk har lyst til å ha sex med den personen. drømmer er en søppelkvern, alt går inn, alle små flyktige tanker du har hatt, hva du har sett/hørt osv blir blanda sammen til et herlig surr av en drøm. De som driver med drømmetydning sier at om du drømmer om sex med noen du kjenner, handler det mer om egenskaper hos denne personen du beundrer enn en faktisk lyst på sex. Men, du må jo for all del ligge med akkurat den du vil (som også vil ligge med deg). Bare ikke bli skuffa om han ikke er den superelskeren du så for deg Anonymkode: ec080...ee5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Altså, du må IKKE stole på drømmene dine. Jeg har mange og livlige drømmer, alt fra at ungene mine får røde øyne og skal drepe meg, via hunden min vinner sangkonkurranser og spøkelsesjakt sammen med sjefen min (som jeg hater, men i drømmen var vi sooo close) til sexdrømmer/romantiske drømmer om elever jeg ikke en gang liker. Ingenting av dette er i nærheten av realistisk, ikke litt en gang. Anonymkode: a2f6f...393
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Er du gravid? Da hadde jeg mange sexdrøm om sjefen min som jeg overhodet ikke ønsket sex med. Var nok fordi han var veldig omsorgsfull og hjelpsom når jeg var gravid . Men hadde absolutt ikke tanker om å ha sex med han. Anonymkode: d3b54...03c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 Drømmer voksne folk altså? Det har ikke jeg gjort på veldig mange år. Men så sliter jeg med søvnproblemer og da, og får aldri sovet godt. Anonymkode: 12c76...115
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Drømmer om sex handler svært sjelden om at man faktisk har lyst til å ha sex med den personen. drømmer er en søppelkvern, alt går inn, alle små flyktige tanker du har hatt, hva du har sett/hørt osv blir blanda sammen til et herlig surr av en drøm. De som driver med drømmetydning sier at om du drømmer om sex med noen du kjenner, handler det mer om egenskaper hos denne personen du beundrer enn en faktisk lyst på sex. Men, du må jo for all del ligge med akkurat den du vil (som også vil ligge med deg). Bare ikke bli skuffa om han ikke er den superelskeren du så for deg Anonymkode: ec080...ee5 Vet du. Jeg synes han er en utrolig dyktig fyr og faglig sterk. Jeg måtte kjenne etter i dag, er jeg tiltrukket. Konklusjonen er nei. MEN jeg har begynt å lure på om han er flink i senga. 😂😂😂 Konklusjon, jeg skal ikke ligge med han. 😊 Anonymkode: 87888...4e5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Det er kun fordi dere har omgåttes hverandre mye i det siste. Selv folk man vil spy av kan bli del av våte drømmer, hvis de får mye av tida di i det virkelige liv. Hjernen er rar sånn! Anonymkode: f85b5...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå