Gå til innhold

Bare kommet til den 9 des og bare 3500 kr igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

192 kr til mandag 15.45. Men denne måneden er det halv skatt av AAP,itellegg får jeg lønn fra forrige måned jeg jobbet som vikar i bhg så denne lønnen blir den høyeste utbetalingen jeg har fått i hele år :D Har bare 3 gaver igjen å gjenstår å handle litt inn til jul. Dette blir en bra jul :D

Anonymkode: 61caa...40d

Gjest NotNaomi

Jeg feirer ikke jul, men jeg kan love deg at du ikke er alene om å ha det vanskelig økonomisk nå. Det sto kø på over en km utenfor en matstasjon her om dagen. Noen sa at den en dag var enda lenger. Det er ekstremt mange som ber om hjelp på div grupper og på Finn. Du kan be om hjelp du også, men vær ærlig. Alle som ber om hjelp som egentlig klarer seg, ødelegger for dem som virkelig sliter. Og det er skremmende mange. 

Annonse

NotNaomi skrev (13 minutter siden):

Jeg feirer ikke jul, men jeg kan love deg at du ikke er alene om å ha det vanskelig økonomisk nå. Det sto kø på over en km utenfor en matstasjon her om dagen. Noen sa at den en dag var enda lenger. Det er ekstremt mange som ber om hjelp på div grupper og på Finn. Du kan be om hjelp du også, men vær ærlig. Alle som ber om hjelp som egentlig klarer seg, ødelegger for dem som virkelig sliter. Og det er skremmende mange. 

Kan jeg spørre om hvorfor du ikke feirer jul? Bare av ren nysgjerrighet altså.

Anonymkode: 259b7...906

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre om hvorfor du ikke feirer jul? Bare av ren nysgjerrighet altså.

Anonymkode: 259b7...906

Orker ikke alt styret. Det er for mye stress, for mye mat og for mye glitter og for mange gaver. Konseptet gjør meg rett og slett utmattet bare ved tanken. Vi feiret når ungene vokste opp og da var det jo veldig koselig. Men jeg ble bare så lei alt maset når jeg slapp det. 

Det vil ikke si at jeg ikke syns det er koselig at andre feirer og pynter osv. Det er faktisk ganske koselig med julepyntede gater og vinduer 🙂 

NotNaomi skrev (1 time siden):

Orker ikke alt styret. Det er for mye stress, for mye mat og for mye glitter og for mange gaver. Konseptet gjør meg rett og slett utmattet bare ved tanken. Vi feiret når ungene vokste opp og da var det jo veldig koselig. Men jeg ble bare så lei alt maset når jeg slapp det. 

Det vil ikke si at jeg ikke syns det er koselig at andre feirer og pynter osv. Det er faktisk ganske koselig med julepyntede gater og vinduer 🙂 

Sært.

Anonymkode: 71509...b7a

NotNaomi skrev (1 time siden):

Og dine barn - hva gjør de til jul når mor ikke feirer?

Anonymkode: 2aea2...a90

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og dine barn - hva gjør de til jul når mor ikke feirer?

Anonymkode: 2aea2...a90

Når mor ikke feirer, så er de hos far som er veldig tradisjonell og ikke minst når det gjelder jula. Der er det full og glitrende julestemning, og alle samles der. Jeg var med et par år, men fikk nok. Jeg blir ærlig og oppriktig helt utmattet. Ungene bryr seg ikke noe om at jeg ikke feirer, og ene datteren min feirer heller ikke. 

On 12/9/2022 at 1:06 AM, Anonym bruker said:

Hvordan skal denne julen bli? Ferdig med gaver uten den viktigste/dyreste. Og kjøpt noe mat til jul.

Hvordan er det med dere andre? 

Anonymkode: 9ef65...a7e

blir bra den, har ca 30.000

Anonymkode: 3719c...6d8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...