Anonym bruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Noen som har erfaring med sexlivet etter en slik operasjon? Jeg har fått strammet opp skjedeveggen mot endetarmen, samt sydd og rettet opp i mellomkjøttet. Er veldig spent på sexlivet etterpå. Noen som vil dere sine erfaringer? Anonymkode: 748ec...2ac
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Det tok litt tid å komme igang igjen, og det føles fremdeles annerledes på innsiden, som gjør at det ikke er alle stillinger som er gode for meg.. Men det er ingen hindring 😈 Anonymkode: b118d...e38
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det tok litt tid å komme igang igjen, og det føles fremdeles annerledes på innsiden, som gjør at det ikke er alle stillinger som er gode for meg.. Men det er ingen hindring 😈 Anonymkode: b118d...e38 Takk for svar! Hvor lenge ventet du før du prøvde? Anonymkode: 748ec...2ac
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2023 #5 Skrevet 1. mai 2023 Vi ventet i 6 uker før vi hadde sex igjen, men alt har fungert bra. Var veldig forsiktig første gangen 🙂 Anonymkode: a5b36...8bb
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 Lica1 skrev (11 minutter siden): Ble det bedre etterhvert? De første gangene var litt begrenset, kjente godt at jeg hadde sydd i mellomkjøttet. Partneren min er litt stor, og noen ganger er det litt ubehagelig i visse stillinger, men det er uproblematisk, da byttet man bare😊 livet etter operasjonen er blitt fantastisk! Anonymkode: 748ec...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå