Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Ved myelomatose. Hvor ille? 😢 Anonymkode: 1610c...a3a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Dette må du ta med en lege. Anonymkode: 4749b...6db
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dette må du ta med en lege. Anonymkode: 4749b...6db Ikke meg men en jeg er glad i som ikke vil fortelle noe… Anonymkode: 1610c...a3a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ikke meg men en jeg er glad i som ikke vil fortelle noe… Anonymkode: 1610c...a3a Vedkommende forteller deg diagnose og info du kan Google, men vil ikke fortelle noe? Har fått mer enn nok info til å Google at det ikke er noe å rope hurra for. Vær en god støtte, det er tydelig at vedkommende synes dette er tungt. Anonymkode: 9b15d...cc6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Vedkommende forteller deg diagnose og info du kan Google, men vil ikke fortelle noe? Har fått mer enn nok info til å Google at det ikke er noe å rope hurra for. Vær en god støtte, det er tydelig at vedkommende synes dette er tungt. Anonymkode: 9b15d...cc6 Ikke så mye positivt på Google nei og vi er jo ute etter litt håp vi da. Er bare så trist og leit og jeg har helt vondt i magen 😠skulle så gjerne hatt noen solskinns historier.. Anonymkode: 1610c...a3a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 er nok dessverre ikke så mange solhistorier og hente, dessverre Anonymkode: 3dfed...df0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 Har en i nær familie med det samme. Hun kommer til å leve med sykdommen, og forhåpentligvis dø sammen med den, ikke av den. Så behandlingen hun har fått med cellegift og beinmargs behandling har hun respondert bra på. Det er håp, selv med denne sykdommen. Anonymkode: 7832c...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå