Gå til innhold

Barnevaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her inne takker nei til barnevaksine og hvorfor? Jeg vil ikke høre fra dere som mener at de foreldrene der ikke er gode osv! Kun fra de som ikke ønsker å gi. Jeg har gitt alle vaksinenene til barna men etter jeg selv ble syk av barnevaksine så er jeg veldig skeptisk 

Anonymkode: d03c3...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bestemmer som vanlig ikke hvem som svarer eller hva, så lenge de holder seg til temaet, som er vaksinering av barn.

Anonymkode: f435c...ad0

Skrevet

Siden det er mer enn 97 % dekningsgrad når det gjelder barnevaksineringsprogrammet vil du nok ha problemer med å finne særlig mange som har valgt å unnlate å vaksinere barna sine. Hos de fleste av dem som kommer inn under de ca 2 % som ikke er vaksinert er det helsemessige utfordringer som gjør at de må stå over. 

Er du blitt syk av en barnevaksine i voksen alder? 

Anonymkode: 73333...791

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Siden det er mer enn 97 % dekningsgrad når det gjelder barnevaksineringsprogrammet vil du nok ha problemer med å finne særlig mange som har valgt å unnlate å vaksinere barna sine. Hos de fleste av dem som kommer inn under de ca 2 % som ikke er vaksinert er det helsemessige utfordringer som gjør at de må stå over. 

Barnet fikk autisme av barnevaksinen. Så nestemann kommer ikke til å få barnevaksinene!

Anonymkode: e31a3...b2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Barnet fikk autisme av barnevaksinen. Så nestemann kommer ikke til å få barnevaksinene!

Du vet at ingen forskning i verden støtter den teorien? Så ikke bare har du et barn med autisme, du utsetter de andre barna dine for å dø av helt unødvendige komplikasjoner. Noen ganger tenker jeg seriøst på at man burde få et slags sertifikat før man får lov til å formere seg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Autisme er ikke en bivirkning av vaksiner!

Mannen som påsto det er grundig motbevist og pga sine uetiske metoder er han fratatt alle lisenser.

Utrolig at den myten holder seg...

Anonymkode: 32308...572

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Nei , det er faktisk ikke sant.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg ble syk av vaksinen på ungdomskolen, og har blitt verre etter jeg tok påfull i voksen alder av diffteri, kusma, kikhoste osv. har fått påvist ME av den. Fikk reaksjonen like etterpå og ble sykere for hver dag som gikk etterpå og har vært syk siden. Sykere enn noen sinne nå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det har jeg hørt flere andre og har opplevdt og de som sier noe annet vet ikke hva de snakker om. Selfølgelig går de ikke ut å advare mot det når de ønsker at vi skal ta den. Noen er devserre mer utsatt å få slike sykdommer enn andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det har jeg hørt flere andre og har opplevdt og de som sier noe annet vet ikke hva de snakker om. Selfølgelig går de ikke ut å advare mot det når de ønsker at vi skal ta den. Noen er devserre mer utsatt å få slike sykdommer enn andre. 

Så du har ikke bare fått ME av vaksiner selv , men du kjenner til flere andre som har fått autisme av vaksiner også? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvor mange her inne takker nei til barnevaksine og hvorfor? Jeg vil ikke høre fra dere som mener at de foreldrene der ikke er gode osv! Kun fra de som ikke ønsker å gi. Jeg har gitt alle vaksinenene til barna men etter jeg selv ble syk av barnevaksine så er jeg veldig skeptisk 

Du kan jo sjekke om barna dine er allergiske mot enkelte hjelpestoffer i vaksinen før du gir dem det? Da tar du et veloverveid valg hvis du eventuelt avstår. Jeg mener at vi bør bruke de gratisvaksinene som er anbefalt for barna. Det er ingen som "ønsker" at dere tar dem, for at de skal få penger osv. Det er anbefalt fordi sykdommene som vi vaksinerer mot, er farlige og potensielt dødelige. Sammenlign gjerne barnedødelighet før og etter vaksinen.

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

dette er bare tull. er aboslutt ingenting som tilsier det.

Anonymkode: 6135d...53d

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Min har tatt alle bortsett fra mmr fordi hn er hyperallergisk mot egg

Anonymkode: 6135d...53d

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Autisme er da ikke en sykdom.

Det er en diagnose som gjerne viser seg etter fylte 1 år, altså etter at trippelvaksinen er satt. Det betyr ikke at det er trippelvaksinen som gir autisme.

Norge AS går selvfølgelig ikke ut og anbefaler en vaksine som evt skulle gi autisme. Autisme er en dyr diagnose hvor personen mest sannsynlig vil trenge økonomisk hjelp, div hjelpetiltak osv osv hele livet. Det hadde vært dårlig butikk å gi en vaksine som gav en sånn økonomisk byrde for samfunnet...

Hadde en vaksine gitt autisme hadde den ikke vært i vaksinasjonsprogrammet.

Anonymkode: 32308...572

Skrevet

Å påstå at det ble autistisk av barnevaksinen er som å påstå at jeg fikk prolaps av pepperkaker, siden det skjedde rett etter pepperkakespising.

Anonymkode: f435c...ad0

Skrevet

Siden du ble syk av barnevaksiner så tenker du at dine barn har noe unikt genmateriale som vil gjøre at de blir mer syke av vaksinen enn av selve sykdommen?

hvilken vaksine ble du syk av? 

Anonymkode: d3ec5...b2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Google Andrew Wakefield. Så vil du se hva han gjorde for å fabrikkere ideen om at autisme kom fra vaksiner.

Skrevet

Men de er ikke utsatte for skader etter meslinger, polio, stivkrampe, tuberkulose eller difteri…? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

NEI. Man kan ikke få autisme av vaksine!

Anonymkode: a6db9...311

Skrevet

Autisme er ikke en sykdom. Autisme er medfødt ! Utviklingsforstyrrelse 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (5 timer siden):

Så du har ikke bare fått ME av vaksiner selv , men du kjenner til flere andre som har fått autisme av vaksiner også? 

Ja desverre. Har ei vennine som har en sønn som har fått det. Jeg har jo kontakt med flere som har ME og mange har fått ME etter vaksinen. 

Skrevet

Autisme er ikke en sykdom. Autisme er medfødt ! Utviklingsforstyrrelse 

Autisme finnes omtrent ikke i de som ikke har tatt vaksinen verden over. Greit å høre med mennesker og ikke bare rapporter som blir lagt ut. 

Skrevet

NEI. Man kan ikke få autisme av vaksine!

Neivell så da lyver de som sier de har fått det samt legen deres også? Nå snakker vi ikke bare i Norge men verden over

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men de er ikke utsatte for skader etter meslinger, polio, stivkrampe, tuberkulose eller difteri…? 

Der kom den jeg venta på. Hvis du tar ett kjapt google søk og søker på innholdet i vaksinene og finner ut hva der er så kan man jo begynne å lure. Hvorfor skulle jeg bli syk av vaksinen hvis den er så trygg å ta? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...