Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Del Skrevet 6. desember 2022 Det er bare et halvt år igjen til hun går av med pensjon. Det kunne gjerne vært i går. Men nå orker jeg snart ikke mer. Hun pirker og hakker på alt og alle, avbryter, kjefter, tror hun vet best om alt, også de oppgavene hun ikke kan. Det verste er at hun har en helt egen evne til å snu situasjoner. F. eks. i går hadde vi et møte. En kollega (A) la fram en problemstilling som ikke angår den ufordragelige (B). Underveis i den korte presentasjonen av problemstillingen avbrøt hun A 4 ganger med å prøve å gjette seg til eller avfeie problemet og ble stanset og mindt på at det ikke var hun som hadde ordet nå. Til slutt ble A helt oppgitt og sa til B: "Nå må du tie stille og la meg få snakke ferdig!" Da snudde B på flisa umiddelbart og sa høyt: "Er det virkelig slik vi skal snakke til hverandre her? Dette er alvorlig for arbeidsmiljøet! Det ble litt uhyggelig her nå og det er jo din skyld (peker på A). Jeg kan ikke jobbe i et slikt fiendtlig miljø, jeg. osv osv". Dette skjer hver gang noen stanser henne i ufordragelig oppførsel. Hun går alltid ut med hodet høyt hevet av enhver situasjon og vi andre sitter igjen og har fått passet vårt påskrevet. Et annet eksempel: I forrige uke skulle jeg ha opplæring med en gruppe i et nytt system vi skal ta i bruk. Hun avbrøt meg flere ganger underveis for å (med hennes ord) forklare dette bedre enn meg. Når jeg da måtte si, flere ganger, at det ikke er slik som B sier vi skal gjøre det, vi skal gjøre det på denne måten, så kjeftet hun på meg for å være diktatorisk, ikke ville ta innspill og at det ville bli mye hyggeligere om alle kunne få snakke. Hun har gjort det samme med eksterne forelesere, kursholdere og ledere. Hvordan stopper man slike? Eller er det bare å holde pusten og vente på sommeren? Anonymkode: 4e8cf...ec3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er bare et halvt år igjen til hun går av med pensjon. Det kunne gjerne vært i går. Men nå orker jeg snart ikke mer. Hun pirker og hakker på alt og alle, avbryter, kjefter, tror hun vet best om alt, også de oppgavene hun ikke kan. Det verste er at hun har en helt egen evne til å snu situasjoner. F. eks. i går hadde vi et møte. En kollega (A) la fram en problemstilling som ikke angår den ufordragelige (B). Underveis i den korte presentasjonen av problemstillingen avbrøt hun A 4 ganger med å prøve å gjette seg til eller avfeie problemet og ble stanset og mindt på at det ikke var hun som hadde ordet nå. Til slutt ble A helt oppgitt og sa til B: "Nå må du tie stille og la meg få snakke ferdig!" Da snudde B på flisa umiddelbart og sa høyt: "Er det virkelig slik vi skal snakke til hverandre her? Dette er alvorlig for arbeidsmiljøet! Det ble litt uhyggelig her nå og det er jo din skyld (peker på A). Jeg kan ikke jobbe i et slikt fiendtlig miljø, jeg. osv osv". Dette skjer hver gang noen stanser henne i ufordragelig oppførsel. Hun går alltid ut med hodet høyt hevet av enhver situasjon og vi andre sitter igjen og har fått passet vårt påskrevet. Et annet eksempel: I forrige uke skulle jeg ha opplæring med en gruppe i et nytt system vi skal ta i bruk. Hun avbrøt meg flere ganger underveis for å (med hennes ord) forklare dette bedre enn meg. Når jeg da måtte si, flere ganger, at det ikke er slik som B sier vi skal gjøre det, vi skal gjøre det på denne måten, så kjeftet hun på meg for å være diktatorisk, ikke ville ta innspill og at det ville bli mye hyggeligere om alle kunne få snakke. Hun har gjort det samme med eksterne forelesere, kursholdere og ledere. Hvordan stopper man slike? Eller er det bare å holde pusten og vente på sommeren? Anonymkode: 4e8cf...ec3 Ta det med ledelsen. Du er sikkert ikke den eneste som tenker slik. Anonymkode: 286a5...5c8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #3 Del Skrevet 6. desember 2022 Ok. Du liker henne ikke, men hva så? Må ikke voksne folk tåle såpass? Anonymkode: be082...fe2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 Høres ikke ut som det er så mye mer du kan gjøre enn å tålmodig vente på at pensjonsalderen skal tre inn. Og det er jo ikke lenge til. Evt. snakke med henne på to-mannshånd, men høres ikke ut som det der er en dame som tar til seg noe som helst av kritikk. Anonymkode: 13e0f...43a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 6. desember 2022 #5 Del Skrevet 6. desember 2022 Hun overkjørte deg ovenfor gruppa du skulle lære opp? Jeg vet at det ikke er særlig korrekt og kanskje til og med noe uakseptabelt, men det går an å be folk dra til helv... Dratt henne med inn på et rom og gjort det. Men nei, glem det. Jeg kunne gjort det hvis hun hadde holdt på nok, for hun hadde helt sikkert blitt så indignert og sjokkert at hun aldri hadde gjort det igjen og kanskje blitt redd deg. En må stole 100% på at sjefen stoler på deg og kjenne deg for å gå til det drastiske skrittet. Men altså.. Nå slutter hun snart så hold ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Hun overkjørte deg ovenfor gruppa du skulle lære opp? Jeg vet at det ikke er særlig korrekt og kanskje til og med noe uakseptabelt, men det går an å be folk dra til helv... Dratt henne med inn på et rom og gjort det. Men nei, glem det. Jeg kunne gjort det hvis hun hadde holdt på nok, for hun hadde helt sikkert blitt så indignert og sjokkert at hun aldri hadde gjort det igjen og kanskje blitt redd deg. En må stole 100% på at sjefen stoler på deg og kjenne deg for å gå til det drastiske skrittet. Men altså.. Nå slutter hun snart så hold ut. Du tror ikke at du ville fått mer gehør for argumentene dine om du forklarte det på en saklig måte for henne? Å be noen dra til helvete er vel ikke særlig konstruktivt? Anonymkode: c70d3...508 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg ville enten gått til ledelsen og sagt at de må ta ansvar. Eller jeg ville tatt en prat med henne selv, forklart henne at hun nå har to valg. Å bruke det siste halvåret før hun går av med pensjon til å være en positiv kollega, eller å fortsette som nå og bli den kollegaen andre husker negativt fordi hun avbryter andre, oppfører seg som en besserwisser. Og så ville jeg vist til hennes mønster med å avbryte både deg med feilinformasjon, A i siste møte med feil fokus ift. hva A faktisk snakket om, hvordan hun har avbrutt andre. Ville sagt at det å diskutere faktisk sak og komme med innspill, det er noe alle oppmuntres til - men, da må man også følge med på hva som faktisk er tema og vente til man får taletid, ikke avbryte andre. Og at hun nok også vil få en hyggeligere arbeidsdag om hun istedenfor å hakke og kjefte på andre forsøker på en mer positiv fremgangsmåte, positiv forsterkning. Hadde jeg tatt en slik prat med henne, da ville jeg selv gått rett til ledelsen etterpå og fortalt hva jeg hadde sagt og hvorfor. Men det riktige er nok å ta det til ledelsen først, selv om det sikkert er liten sjanse for at de gidder ta tak i det siden det bare er et halvt år til hun slutter. Anonymkode: dca5b...261 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 6. desember 2022 #8 Del Skrevet 6. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du tror ikke at du ville fått mer gehør for argumentene dine om du forklarte det på en saklig måte for henne? Å be noen dra til helvete er vel ikke særlig konstruktivt? Anonymkode: c70d3...508 Normalt nei. Men hun der tror jeg ikke har evner til å hverken skjønne grenser eller å vise minimalt med respekt. Men det er siste ekstreme skritt å be de dra til helvete. Jeg ser at det nok ikke er så veldig lurt på en arbeidsplass. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg ville holdt pusten og ventet på sommeren. Dette er uansett noe en leder burde ta tak i, eller burde ha tatt tak i for lengst. Anonymkode: adeb5...750 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg synes det er utrolig at dere vennlige kolleger ikke står opp for den av dere som blir overkjørt i plenum! Når denne tispa avbryter og raljerer gang på gang så MÅ noen si "Ærlig talt Berit, rull inn puppen, det er du som er ugrei her nå!". Hver gang. Anonymkode: a68ad...48f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Del Skrevet 6. desember 2022 Altså, ett par ganger hadde jeg overlevd, men det der høres jo ut som gjentagende hele tiden!! Jeg hadde klikka! Jeg har en sjef som er ekstremt hektisk, snakker på inn og utpust og som flakser hit og dit. Tilslutt smalt jeg kulepenn i bordet og sa «nå må du roe deg ned ellers klarer jeg ikke følge med og gjøre jobben min!» Og hun fikk ikke så mange sjanser som dere har gitt vedkommende her altså Anonymkode: 29015...f7e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Del Skrevet 6. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ta det med ledelsen. Du er sikkert ikke den eneste som tenker slik. Anonymkode: 286a5...5c8 Ledelsen er absolutt klar over det, men jeg tror de også har bestemt seg for å vente til hun slutter. Det har blitt tatt opp på mange vis, men hun blir bare verre. Jeg skulle ønske jeg kunne parkere henne skikkelig en gang for alle, men det tror jeg ikke går. Jeg kommer ikke til å ta dette på tomannshånd med henne. Hun vrir da helt sikkert dette til å være meg det er noe galt med. HI Anonymkode: 4e8cf...ec3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Del Skrevet 6. desember 2022 Om dere klarer dere uten henne de siste 6 mnd. tror jeg jeg ville bedt henne holde seg hjemme til full lønn, var jeg ledelsen. Ett menneske er ikke verdt frustrasjon for resten av arbeidsplassen, på 6 mnd. risikerer man å miste verdifulle medarbeidere som får en ekstra motivasjon til å bytte jobb. Tafatt ledelse er heller ikke positivt for arbeidsmoralen. Kan man nekte noen å møte på jobb, gitt at de uansett får lønn? Anonymkode: 61ece...65e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #14 Del Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ledelsen er absolutt klar over det, men jeg tror de også har bestemt seg for å vente til hun slutter. Det har blitt tatt opp på mange vis, men hun blir bare verre. Jeg skulle ønske jeg kunne parkere henne skikkelig en gang for alle, men det tror jeg ikke går. Jeg kommer ikke til å ta dette på tomannshånd med henne. Hun vrir da helt sikkert dette til å være meg det er noe galt med. HI Anonymkode: 4e8cf...ec3 Ledelsen ødelegger jo for dere andre ved å la henne ture på. Anonymkode: 8648f...0b9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #15 Del Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det er bare et halvt år igjen til hun går av med pensjon. Det kunne gjerne vært i går. Men nå orker jeg snart ikke mer. Hun pirker og hakker på alt og alle, avbryter, kjefter, tror hun vet best om alt, også de oppgavene hun ikke kan. Det verste er at hun har en helt egen evne til å snu situasjoner. F. eks. i går hadde vi et møte. En kollega (A) la fram en problemstilling som ikke angår den ufordragelige (B). Underveis i den korte presentasjonen av problemstillingen avbrøt hun A 4 ganger med å prøve å gjette seg til eller avfeie problemet og ble stanset og mindt på at det ikke var hun som hadde ordet nå. Til slutt ble A helt oppgitt og sa til B: "Nå må du tie stille og la meg få snakke ferdig!" Da snudde B på flisa umiddelbart og sa høyt: "Er det virkelig slik vi skal snakke til hverandre her? Dette er alvorlig for arbeidsmiljøet! Det ble litt uhyggelig her nå og det er jo din skyld (peker på A). Jeg kan ikke jobbe i et slikt fiendtlig miljø, jeg. osv osv". Dette skjer hver gang noen stanser henne i ufordragelig oppførsel. Hun går alltid ut med hodet høyt hevet av enhver situasjon og vi andre sitter igjen og har fått passet vårt påskrevet. Et annet eksempel: I forrige uke skulle jeg ha opplæring med en gruppe i et nytt system vi skal ta i bruk. Hun avbrøt meg flere ganger underveis for å (med hennes ord) forklare dette bedre enn meg. Når jeg da måtte si, flere ganger, at det ikke er slik som B sier vi skal gjøre det, vi skal gjøre det på denne måten, så kjeftet hun på meg for å være diktatorisk, ikke ville ta innspill og at det ville bli mye hyggeligere om alle kunne få snakke. Hun har gjort det samme med eksterne forelesere, kursholdere og ledere. Hvordan stopper man slike? Eller er det bare å holde pusten og vente på sommeren? Anonymkode: 4e8cf...ec3 Hvor lenge har hun vært slik? Hvis dette begynte i år, kan det jo være at hun gruer seg til å slutte? Eller har hun vært ufordragelig? Tror nesten dere må bare ignorere så godt dere kan, eller sette henne rolig på plass. ❤️ Anonymkode: 25c5c...46b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østerdølen Skrevet 7. desember 2022 #16 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg holder med de som sier at du HI burde si i fra. Du kommer til å få klippekort på psykologkontoret, om du skal holde ut med denne kollegaen i 6 måneder til. Hver eneste gang hun forsøker seg, si klart og tydelig fra hvor skapet skal stå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGa Skrevet 7. desember 2022 #17 Del Skrevet 7. desember 2022 Tidlig demens? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #18 Del Skrevet 7. desember 2022 Ledelsen må være tilstede. Når hun avbryter bør en høyere opp be henne la den andre snakke, så kan innspill og spørsmål tas etterpå. Hvis ikke noen fra ledelsen kan stille i møter må dere begynne å stille opp for hverandre. Dere kan også be henne utdype kommentarene og spørre hva hun ønsker å oppnå eller hva hun egentlig mener. Spill litt dum, og få henne til å forklare til det blir tydelig for alle (inkludert henne selv) at det hun sier ikke er ment konstruktivt, men er en form for trakassering. Anonymkode: 4ecf5...3f8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #19 Del Skrevet 7. desember 2022 FruGa skrev (32 minutter siden): Tidlig demens? Samme tenkte jeg, litt typisk oppførsel når det går litt i surr i toppen. Men det er kun om dette er utypisk for hvordan hun har vært frem til nå. Hvis hun alltid har vært sånn er det noe helt annet. Anonymkode: 57662...5bd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #20 Del Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Det er bare et halvt år igjen til hun går av med pensjon. Det kunne gjerne vært i går. Men nå orker jeg snart ikke mer. Hun pirker og hakker på alt og alle, avbryter, kjefter, tror hun vet best om alt, også de oppgavene hun ikke kan. Det verste er at hun har en helt egen evne til å snu situasjoner. F. eks. i går hadde vi et møte. En kollega (A) la fram en problemstilling som ikke angår den ufordragelige (B). Underveis i den korte presentasjonen av problemstillingen avbrøt hun A 4 ganger med å prøve å gjette seg til eller avfeie problemet og ble stanset og mindt på at det ikke var hun som hadde ordet nå. Til slutt ble A helt oppgitt og sa til B: "Nå må du tie stille og la meg få snakke ferdig!" Da snudde B på flisa umiddelbart og sa høyt: "Er det virkelig slik vi skal snakke til hverandre her? Dette er alvorlig for arbeidsmiljøet! Det ble litt uhyggelig her nå og det er jo din skyld (peker på A). Jeg kan ikke jobbe i et slikt fiendtlig miljø, jeg. osv osv". Dette skjer hver gang noen stanser henne i ufordragelig oppførsel. Hun går alltid ut med hodet høyt hevet av enhver situasjon og vi andre sitter igjen og har fått passet vårt påskrevet. Et annet eksempel: I forrige uke skulle jeg ha opplæring med en gruppe i et nytt system vi skal ta i bruk. Hun avbrøt meg flere ganger underveis for å (med hennes ord) forklare dette bedre enn meg. Når jeg da måtte si, flere ganger, at det ikke er slik som B sier vi skal gjøre det, vi skal gjøre det på denne måten, så kjeftet hun på meg for å være diktatorisk, ikke ville ta innspill og at det ville bli mye hyggeligere om alle kunne få snakke. Hun har gjort det samme med eksterne forelesere, kursholdere og ledere. Hvordan stopper man slike? Eller er det bare å holde pusten og vente på sommeren? Anonymkode: 4e8cf...ec3 Jeg forstår ikke at det er mulig at "Hun går alltid ut med hodet høyt hevet av enhver situasjon og vi andre sitter igjen og har fått passet vårt påskrevet.". Når hun gjør dette mot dere alle, inkludert eksterne, så tenker jeg at dere må stille opp for hverandre. Som en annen sier så må dere stoppe henne når hun avbryter og si at dere tar spørsmål og innspill etterpå. Er det en som holder et innlegg så bør dere andre bidra til ordstyringen. Og når hun snur på flisa må dere andre gi henne tilsvar og realitetsorientere henne. Er det presentasjon for eksterne og man ikke har andre interne i rommet bortsett fra henne må man bare fortsette med å stoppe henne og si at man tar spørsmål og innspill etterpå. Når hun i disse innspillene kommer med noe som er feil må dere korrigere og forklare at det er ikke slik vi gjør ting her (gjerne med et kort fordi om man har det). Jeg synes også ledelsen bør ta et møte med henne. Forklare at de opplever at hun tilstadighet avbryter og at man ikke kan ha det slik på arbeidsplassen. Hun kan gjerne komme med sine innspill i diskusjonsrunden etterpå, men ikke tidligere. De må forklare at om hun ikke klarer å forholde seg til vanlige regler for ordstyring så kan hun ikke få delta på møtene. Om oppførselen hennes er en en endring fra før, bør ledelsen prøve å finne ut hva dette bunner i. Er det bare frustrasjon med å være ferdig i arbeidslivet, er det helseutfordringer man ikke har tatt tak i enda (som begynnende demens) eller andre årsaker? Har hun alltid vært slik er det jo på høy tid at det gripes fatt i. Anonymkode: 86ab2...996 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 7. desember 2022 #21 Del Skrevet 7. desember 2022 Tråden er ryddet for avsporinger og negativ brukerdebatt. Admin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #22 Del Skrevet 7. desember 2022 Takk for innspill til alle dere som er konstruktive. Dette er ikke ny adferd, men det har blitt verre. Årsaken til det vil jeg ikke spekulere i. Jeg snakket med leder i dag, og det er avgjort at hun for en periode skal være tilstede på alle møter der denne personen deltar. Så får vi se om det har noen effekt. HI Anonymkode: 4e8cf...ec3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149879975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #23 Del Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (På 6.12.2022 den 22.34): Om dere klarer dere uten henne de siste 6 mnd. tror jeg jeg ville bedt henne holde seg hjemme til full lønn, var jeg ledelsen. Ett menneske er ikke verdt frustrasjon for resten av arbeidsplassen, på 6 mnd. risikerer man å miste verdifulle medarbeidere som får en ekstra motivasjon til å bytte jobb. Tafatt ledelse er heller ikke positivt for arbeidsmoralen. Kan man nekte noen å møte på jobb, gitt at de uansett får lønn? Anonymkode: 61ece...65e Nei. Anonymkode: 5e1dd...35c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149880061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 8. desember 2022 #24 Del Skrevet 8. desember 2022 Tråden er ryddet for avsporinger og negativ brukerdebatt. Kommentarer til moderering tas på ris&ros. Admin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436233-hjertesukk-ufordragelig-kollega/#findComment-149880165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå