sug lut Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 (endret) Tid for glede i postkassa! Julekort til folket! Utfordrer alle til å sende ett kort mer enn i fjor. Ut og skaffe frimerker! Klipp og lim, lag på pc, lag fotokort, bestill på nett, bruk de som kommer gratis fra enkelte organisasjoner før jul eller gå ape i bokhandelen. Men ikke dropp en god og fredelig tradisjon som gir mottakeren mye glede for liten innsats. Til postkassene, folkens! Endret 6. desember 2022 av sug lut
☆☆☆ Skrevet 6. desember 2022 #2 Skrevet 6. desember 2022 Er klar for nok ein gong å ruinere meg på porto, skal straks i gang med å skrive. Alle lokale og nesten lokale kort blir levert i postkassa, resten blir sendt med svindyrt frimerke. Har bestilt 50 kort, men undrast om det kanskje var 60 i fjor. I tilfelle supplerar eg med dei eg fekk frå nasjonalforeningen for folkehelsen, der eg har pådratt meg medlemsskap. Mulig eg må sette ungane til å produsere også.
Kira Skrevet 6. desember 2022 #3 Skrevet 6. desember 2022 Jeg kjøpte to hefter med frimerker på posten forrige dagen, det kostet like mye som en god middag på restaurant 🥴 Men kort kommer snart....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 Sorry, de prisene på porto nå, melder jeg meg inn i folkeopprøret mot julekortaksjonen og tar med bestemor på middag i stedet. Anonymkode: ec964...45f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. desember 2022 #6 Skrevet 6. desember 2022 Jeg har sendt første batch, men oppdaget at jeg hadde for få, så de resterende sendes innen denne uken er omme. Men ja, frimerker gjør et heftig innhugg i julebudsjettet 😅
Ekspatt Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 Jeg er med, som alltid! Synd at de tusenlappene ekstra jeg får pga. halv skatt ryker på frimerker, men sånn er det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 sug lut skrev (3 timer siden): Tid for glede i postkassa! Julekort til folket! Utfordrer alle til å sende ett kort mer enn i fjor. Ut og skaffe frimerker! Klipp og lim, lag på pc, lag fotokort, bestill på nett, bruk de som kommer gratis fra enkelte organisasjoner før jul eller gå ape i bokhandelen. Men ikke dropp en god og fredelig tradisjon som gir mottakeren mye glede for liten innsats. Til postkassene, folkens! Støttes 100%! Mitt mål er en ny mottaker hvert år! Ungene er store, men vi lager kort likevel- sender til sånn 50/60 stk, og blir oppriktig glad for alle som kommer i retur! Elsker kort i postkassa- hater Facebook god jul liksom…… og posten- okei, det er for dyrt å sende. Det koster faktisk like mye som selve kortene. Men shit au #julekorttilfolket Anonymkode: c82fd...890
sug lut Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Støttes 100%! Mitt mål er en ny mottaker hvert år! Ungene er store, men vi lager kort likevel- sender til sånn 50/60 stk, og blir oppriktig glad for alle som kommer i retur! Elsker kort i postkassa- hater Facebook god jul liksom…… og posten- okei, det er for dyrt å sende. Det koster faktisk like mye som selve kortene. Men shit au #julekorttilfolket Anonymkode: c82fd...890 Nemlig. Og som det ble sagt over her, det er mye å spare på å rusle en tur i postkassene til de som bor lokalt nok. Lufte førjulsfettet har ingen vondt av uansett. I år er det tre nye hos meg, men også en som av gode grunner er strøket, samtidig er det flere enn før jeg leverer selv.
Ekspatt Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 sug lut skrev (16 minutter siden): Nemlig. Og som det ble sagt over her, det er mye å spare på å rusle en tur i postkassene til de som bor lokalt nok. Lufte førjulsfettet har ingen vondt av uansett. I år er det tre nye hos meg, men også en som av gode grunner er strøket, samtidig er det flere enn før jeg leverer selv. Håper ikke den uthevede er meg 😅
sug lut Skrevet 6. desember 2022 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2022 Ekspatt skrev (Akkurat nå): Håper ikke den uthevede er meg 😅 Ingen fare. Du ville visst det om du hadde vært avlyst for all framtid.
Himmel og hav Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Jeg er med! Så stas med julekort i postkassa og for å få så må man sende
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 sug lut skrev (4 timer siden): Nemlig. Og som det ble sagt over her, det er mye å spare på å rusle en tur i postkassene til de som bor lokalt nok. Lufte førjulsfettet har ingen vondt av uansett. I år er det tre nye hos meg, men også en som av gode grunner er strøket, samtidig er det flere enn før jeg leverer selv. La meg gjette. En som ikke likte sopp? Anonymkode: 12071...efc
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #14 Skrevet 7. desember 2022 En fin ting da. Får ikke og sender ikke. Anonymkode: 103e7...0fe
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 Jeg sender ca. 30 kort hvert år Begynner i november å ta bilder av barna med juleklær på seg. Bestiller så julekort. sender til alt av tanter og onkler, et par av søskenbarna, barndomsvenner, jobben min, jobben til mannen min, den tidligere jobben hans, kontaktlærer til eldste, barnehageavdelinga til yngste. Ti familiemedlemmer i utlandet (jeg er bare halvt norsk). De får en norsk sjokolade med i konvolutten også ❤️ Alle uttrykker stor glede av å få kortene. Selv mottar jeg rundt 5 julekort. Det er ingen konkurranse. Jeg liker mye bedre å gi enn å få Får ingen julegaver heller, som nok også er fordi jeg har kommunisert at jeg ikke ønsker meg noe. Mannen og jeg er enige om at vi ikke kjøper julegaver til hverandre i år. Det er så deilig å være voksen og ikke være opptatt av hva «jeg» skal få. At jul for meg betyr å vise de jeg er glad i at jeg er glad i dem. Ble lei meg på vegne av dem i den andre tråden som skrev at der er viktig at voksne skal få gave. Takknemlig for at hverken jeg eller de voksne jeg kjenner synes det er viktig å få gaver. At vi setter mer pris på samvær og å ha det fint sammen ❤️ Anonymkode: cdc59...427
sug lut Skrevet 7. desember 2022 Forfatter #17 Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): En fin ting da. Får ikke og sender ikke. Anonymkode: 103e7...0fe Du kan få om du vil. Vi er er flere som i tidligere år har sendt julekort til brukere her inne som vi ikke kjenner.
sug lut Skrevet 7. desember 2022 Forfatter #18 Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): La meg gjette. En som ikke likte sopp? Anonymkode: 12071...efc Hehe, nei nærmere en som har fått vedvarende muggsopp på personligheten.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #19 Skrevet 7. desember 2022 I år som i fjor er 80 kort bestilt. I tillegg får min litt mindre juleglade kollega dette kortet: https://gunvor.no/shop/cards/card/ Har ikke helt oversikt over hvem som får enda, men sikkert en ny en inni der. Anonymkode: 4f4e4...c43
*Miss Marple* Skrevet 7. desember 2022 #20 Skrevet 7. desember 2022 Kort er skrevet, så var det bare å få de den lange veien til Posten. Jeg har det med å falle litt av midtveis i diverse prosjekter.
sug lut Skrevet 7. desember 2022 Forfatter #21 Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): I år som i fjor er 80 kort bestilt. I tillegg får min litt mindre juleglade kollega dette kortet: https://gunvor.no/shop/cards/card/ Har ikke helt oversikt over hvem som får enda, men sikkert en ny en inni der. Anonymkode: 4f4e4...c43 Det var et sykt kult kort til rett person!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #22 Skrevet 7. desember 2022 sug lut skrev (4 timer siden): Du kan få om du vil. Vi er er flere som i tidligere år har sendt julekort til brukere her inne som vi ikke kjenner. Takk: Så fint tiltak 😊 Anonymkode: 103e7...0fe
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #23 Skrevet 7. desember 2022 Jeg synes dere er heldige som har mange å sende til og motta fra Her sender jeg kun til svigerforeldrene i utlandet, ellers har vi dessverre ingen å glede. God jul ønskes til dere på forhånd fra meg Anonymkode: 48c7e...a28
Kira Skrevet 7. desember 2022 #24 Skrevet 7. desember 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Takk: Så fint tiltak 😊 Anonymkode: 103e7...0fe Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg synes dere er heldige som har mange å sende til og motta fra Her sender jeg kun til svigerforeldrene i utlandet, ellers har vi dessverre ingen å glede. God jul ønskes til dere på forhånd fra meg Anonymkode: 48c7e...a28 Jeg er enig med frk Lut, og sender gjerne julekort til dere 🎄 Og til alle andre som måtte ønske. Bare å sende meg en pm. Ikke skummelt i det hele tatt, tipper at opp mot 50% av julekortene jeg får er fra brukere her inne ☺️
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2022 #25 Skrevet 7. desember 2022 sug lut skrev (9 timer siden): Det var et sykt kult kort til rett person! Hun har utrolig mange kule kort - særlig for oss med litt svart humor. Anonymkode: 4f4e4...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå