Gå til innhold

Mild tannkrem med voksen flourmengde, tenåring med veldig sensitive smaksløker....

Anbefalte innlegg

Vi andre i huset bruker Sensodyne og Zendium, men det er for sterkt i smaken.

Noen som har en mild tannkrem å anbefale.

Apotek 1 hadde et eget merke med en mild tannkrem, men den har de sluttet med så jeg må finne noe annet. Så da trenger jeg noen tips her, vet dere om en voksentannkrem med mild smak?

Anonymkode: 8833e...ffa

Fortsetter under...

NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Det går fint an å bruke tannkrem for barn. 

Ja det går an, men tannlegene anbefaler det ikke. Det er mindre flour, det er mindre slipemidler, så tennene blir lettere gule og ikke så rene som med voksentannkrem.

Så vi ønsker å finne en voksentannkrem med mild smak...

Jeg regner med det er flere voksne som er litt sensitive i smaken, så det finnes sikkert, men kjedelig å måtte prøve alle for å finne den ;)

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ja det går an, men tannlegene anbefaler det ikke. Det er mindre flour, det er mindre slipemidler, så tennene blir lettere gule og ikke så rene som med voksentannkrem.

Så vi ønsker å finne en voksentannkrem med mild smak...

Jeg regner med det er flere voksne som er litt sensitive i smaken, så det finnes sikkert, men kjedelig å måtte prøve alle for å finne den ;)

Ok. Trodde det kun gikk på mengde, men da så 🙂

Jeg brukte alltid aquafresh før, det var den eneste jeg klarte smaken på. Har og brukt golgate sensitive. Men om de er milde nok for han er ikke godt å si. Jeg sliter og med de to merkene du nevner, det rett og slett svir i munnen.

Anonymkode: 24165...096

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg brukte alltid aquafresh før, det var den eneste jeg klarte smaken på. Har og brukt golgate sensitive. Men om de er milde nok for han er ikke godt å si. Jeg sliter og med de to merkene du nevner, det rett og slett svir i munnen.

Anonymkode: 24165...096

Golgate. Tror det er samme som Jesus brukte i påsken. 

Anonymkode: 2141b...49d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...