Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har alltid vasket drikkeflasker for hånd, men ser at venner vasker de i oppvaskmaskin. Det er slike https://kokkensbeste.no/produkt/drikkeflaske-stal-hvit-05l/ Blir de rene og skylt ordentlig? Hadde vært en glede å slippe håndvask.. Anonymkode: 72975...058
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Like rent som kopper og glass. Men om du har hatt noe annet enn vann på den så er det greit å skylle utav den før du putter den i maskinen. Anonymkode: 7ccf6...6fd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 1 hour ago, Anonym bruker said: Like rent som kopper og glass. Men om du har hatt noe annet enn vann på den så er det greit å skylle utav den før du putter den i maskinen. Anonymkode: 7ccf6...6fd Okey, selv om de er over dobbelt så høye som glass og tynnere i åpningen? Hm.. Hadde jo vært praktisk Anonymkode: 72975...058
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Jeg vasker ikke den typen i oppvaskmaskin, for det står at de ikke skal (har swell-flasker) men har vaska alt annet i oppvaskmaskin. Det jeg opplever er at det legger seg grums i bunn om man har hatt noe annet med matrester i maskinen samtidig Anonymkode: 805d9...0ff
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Nei, de blir ikke like rene som kopper og glass, det sier seg selv og er som du nevner fordi de er høye og smale. Anonymkode: 548f2...999
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Tviler sterkt på at de blir spylt helt opp til bunnen i oppvaskmaskinen, de armene snurrer jo rundt og slenger vannet ut i maskinen. Anonymkode: 6ace6...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå