Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Har en sønn på 18 år som har en kjæreste på 16 år (hun blir 17 i mars). Hun er hos oss veldig mye. Sover vel over flere netter i uka. Vil vel si hun sover mer hos oss enn hjemme. Hadde dere syntes dette var helt greit? Anonymkode: e058c...8e0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Hvis det er en hyggelig og sosial jente, så ja. Anonymkode: 848f2...970
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Sorry, jeg leste at hun var 18…ikke 16. Vel, ikke flere ganger i uken. Anonymkode: 848f2...970
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Ja, hadde vært greit det. No problem ✌️ Anonymkode: 3b92c...4f6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Vet ikke om alderen er avgjørende, eller at hun er der "hele tiden". Har selv en svigersønn som omtrent bor hos oss. Han bor i kollektiv til vanlig, og syns det er bedre å bo hos oss da det er tilgang på mat og drikke uten ta han trenger å anstrenge seg. Han kommer og til oss i helgene med skittentøyet og vasker det. Jeg syns ikke det er greit, men sliter med å legge det frem for de... Anonymkode: d9a26...320
Gjest NotNaomi Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Ville vært skeptisk eller iallefall veldig undrende til hvordan det var i hjemmet til jenta og hvorfor foreldrene tillater det. Men så spørs det hva du mener med at hun "vel" overnatter flere ganger i uka? Vet du ikke om hun faktisk gjør det, eller er det kun i helgene? Hadde ikke sagt noe uansett så lenge hun er hyggelig og at det ikke belaster dere økonomisk eller på andre måter.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Håper når den tida kommer at det er her det unge paret vil være mest. Anonymkode: 68196...301
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 Jeg synes det var tidlig, sånn aldersmessig altså. Jeg har barn på 15, 18 og 21, så har jo vært gjennom noen kjæresteforhold. At de overnatter sammen i helgene når de er over 16 er ganske vanlig og lett å forstå, men at de overnatter i hverdagen er litt ugreit, særlig om man deler bad osv. Eldste fikk en kjæreste da han var 18 som han fra andre uka de var sammen overnattet med hver eneste natt, enten her eller hos henne. Jeg synes det ble litt for tett, litt for tidlig. Men han bodde i underetasjen, egen inngang og eget bad, så det var ikke plagsomt sånn sett. Begge var over 18 år også, og da styrer de jo det meste av hverdagen sin selv. De var sammen i 2 år. En 16 åring ønsker jeg å ha litt mer kontroll på selv enda, og hadde ikke latt henne sove flere netter i uken hos kjæresten enn hjemme. Det at de er mest hos dere er det nok helt praktiske grunner til vil jeg tro, plass osv. Bor hun i en leilighet med et bad og hun deler rom med søsteren sin, mens dere bor i enebolig med flere bad og sønnen har eget rom osv sier det seg selv at de er hos dere. Det trenger ikke være så ekstreme forskjeller heller for at det skal være mest praktisk å være hos dere, kanskje dere enkelt og greit bor nærmest skolen Anonymkode: 7b65a...1ed
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Har en sønn på 18 år som har en kjæreste på 16 år (hun blir 17 i mars). Hun er hos oss veldig mye. Sover vel over flere netter i uka. Vil vel si hun sover mer hos oss enn hjemme. Hadde dere syntes dette var helt greit? Anonymkode: e058c...8e0 Ja, det hadde jeg syntes var greit. De vil jo gjerne være sammen og alternativet er jo at de er hos henne eller et annet sted. Når de er hos dere så ser du han jo litt og kan ha mer kontakt og litt mer kontroll på hvordan han har det. Så lenge det er en hyggelig jente og de virker å ha det bra sammen ser jeg ikke noe galt i det. Anonymkode: 7b293...3cc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Har en sønn på 18 år som har en kjæreste på 16 år (hun blir 17 i mars). Hun er hos oss veldig mye. Sover vel over flere netter i uka. Vil vel si hun sover mer hos oss enn hjemme. Hadde dere syntes dette var helt greit? Anonymkode: e058c...8e0 Selvfølgelig ja. Husk å si til sønnen at han må bruke kondomer. Anonymkode: ac9c1...d5d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Har en sønn på 18 år som har en kjæreste på 16 år (hun blir 17 i mars). Hun er hos oss veldig mye. Sover vel over flere netter i uka. Vil vel si hun sover mer hos oss enn hjemme. Hadde dere syntes dette var helt greit? Anonymkode: e058c...8e0 Helger er greit, men går hun ikke på skole? Har en datter på 18 , som overnatter endel hos kjæresten, mye for han bor mer sentralt. Men i skoleukene, har vi sagt nei. Anonymkode: ec623...a8e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Skrevet 5. desember 2022 Jeg hadde satt pris på det. Bodde selv hos min eks da jeg var 16-17. Det var det beste for meg der og da. Dro oftere på skolen derfra enn hjemmefra. Anonymkode: a6fc5...c15
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 helt greit synes jeg Anonymkode: c29f1...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå