Gå til innhold

Tror dere jeg får gutt eller jente? Bare for moro!

Anbefalte innlegg

Min mor har 3 jenter og 1 gutt, gutten født sist. 

Jeg har to jenter ( ei fra tidligere forhold ).

Barnefar har fra 1 gutt og 3 jenter ( jenter født sist ). For å unngå forvirring; 

Barnefar har tre barn fra tidligere forhold, der gutten kom først og så jentene. 

Så ble jeg og han sammen, og fikk en jente. Nå skal vi ha en baby til. Hvilket kjønn tror dere det blir?

Anonymkode: 557df...cbf

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Min mor har 3 jenter og 1 gutt, gutten født sist. 

Jeg har to jenter ( ei fra tidligere forhold ).

Barnefar har fra 1 gutt og 3 jenter ( jenter født sist ). For å unngå forvirring; 

Barnefar har tre barn fra tidligere forhold, der gutten kom først og så jentene. 

Så ble jeg og han sammen, og fikk en jente. Nå skal vi ha en baby til. Hvilket kjønn tror dere det blir?

Anonymkode: 557df...cbf

Jente

Anonymkode: 94953...733

Annonse

Det er jo far som bestemmer kjønnet, men noen kvinner har et miljø innvendig som gjør at et kjønn trives bedre enn det andre.

Bytte av partner gjør at tidligere erfaringer ikke kan brukes, for kvinnens miljø og mannens sædceller sammen kan gi et annet resultat enn med andre partnere.

Svigerfar hadde bare brødre, han og svigermor fikk tre sønner. Eldste sønn fikk bare gutter, nest eldste sønn fikk bare gutter, min mann og yngste sønn fikk også to gutter. Det var altså bare født gutter i tre generasjoner og vi trodde seriøst at mennene i denne familien ikke har jente-sædceller. Så fikk vi barn nr tre, og det ble en jente. Alle var helt sjokkert, også vi, det var helt uventet ;)

Umulig å si hva dere får, men jeg tipper gutt.

Anonymkode: 36451...344

Sannsynlighetsberegning tilsier at at ser 51% sjanse for jente og 49% for gutt (eller mulig noe nærmere 50/50).

Andre barn og babyers kjønn har overhodet ingen påvirkning på hvilket kjønn akkurat dette barnet har 😀

Anonymkode: 0ac72...762

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...