Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Som ikke media regererer. Anonymkode: 94a4e...28d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Det lurer jeg og på. Fikk ikke billetter til showet før det ble utsolgt 😥 Anonymkode: 6579f...f83
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Forsto det som at hun utleverer eksmannen negativt når det kommer til sexlivet deres. Såpass ufint at mediene velger å ikke gjengi det. Hun får en del pepper for det. Hun kan være skikkelig ufin noen ganger, helt uten filter. Anonymkode: 0048b...1d7
Gjest NotNaomi Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Hun utleverte både sitt og eksen sitt og *andre sitt sexliv. Når Dagbladet ikke tør å skrive om det, så må det ha vært rimelig drøyt.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 NotNaomi skrev (11 minutter siden): Hun utleverte både sitt og eksen sitt og *andre sitt sexliv. Når Dagbladet ikke tør å skrive om det, så må det ha vært rimelig drøyt. Det vet du jo tydeligvis ikke. Hun fortalte hva som skjedde og hvordan det fikk henne til å føle seg både i tiden før, da det skjedde og etterpå. Reaksjonene er overdrevne Anonymkode: 6163f...528
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det vet du jo tydeligvis ikke. Hun fortalte hva som skjedde og hvordan det fikk henne til å føle seg både i tiden før, da det skjedde og etterpå. Reaksjonene er overdrevne Anonymkode: 6163f...528 Hva konkret sa hun da? Anonymkode: 041e8...8a5
Gjest NotNaomi Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det vet du jo tydeligvis ikke. Hun fortalte hva som skjedde og hvordan det fikk henne til å føle seg både i tiden før, da det skjedde og etterpå. Reaksjonene er overdrevne Anonymkode: 6163f...528 Jeg vet vel hva Dagbladet skriver. Nå kommer det mye sprøyt fra den avisen men direkte løgn skriver de vel ikke. Siden de eier Se&Hør, så er de ikke akkurat så moderate med dramatiske overskrifter og tullete sladder.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Jeg vet heller ikke akkurat hva hun sa, men vet om noen som gikk derfra fordi det var så rævva og kleint med alle utleveringene og den påtatte drøyheten. Anonymkode: 23abe...b61
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Bondevik Tusvik?? Anonymkode: 9e2f0...027
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Som ikke media regererer. Anonymkode: 94a4e...28d Hun heter Sigrid Bonde Tusvik. Hvem bryr seg... Hun har aldri vært morsom i det hele tatt. Anonymkode: ec8fa...0a7
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hun heter Sigrid Bonde Tusvik. Hvem bryr seg... Hun har aldri vært morsom i det hele tatt. Anonymkode: ec8fa...0a7 Enig. Jeg har hørt én ting hun har snakket om som jeg har syntes var bra, og det var da hun snakket alvorlig om fødselsskader kvinner kan få under fødsel og hvilke plager det kan gi (jeg har ikke slik skade selv, likevel var det interessant). Men "humoren" er på lik linje med mange andre nå om dagen - drite ut andre slik at "vi" kan føle "oss" bedre og se ned på andre. Og slik bidrar også hun til fremmedgjøring og polarisering i samfunnet og til negativ kommunikasjon blant folk. Det begynner å bli patetisk, slik de holder på. Og vi ser jo at det de selger på scenen, det ligger i dem (Antonsen, Bonde Tusvik, Sørås, Burøe. Jespersen og Gjertsen var vel de første som startet med denne negative "humoren", og bedre er det ikke blitt...). Anonymkode: 9ddc0...2d8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 Dagfinn Lyngbø er morsom! Uten å drite ut andre Anonymkode: 32a5b...edb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Jeg syntes ikke hun snakket spesielt stygt om eks-mannen. Hun fortalte hva som var skjedd, og ikke veldig mye detaljer. Jeg hadde nok utagert verre om min mann hadde gjort noe slikt mot meg. Når det er sagt, så var jeg bare på et av showene, det kan jo ha vært værre på andre. Anonymkode: 08d38...f4e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dagfinn Lyngbø er morsom! Uten å drite ut andre Anonymkode: 32a5b...edb Ja, du synes? Har aldri ledd av ham heller. Anonymkode: ec8fa...0a7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #15 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, du synes? Har aldri ledd av ham heller. Anonymkode: ec8fa...0a7 Samme her. De to er vel de eneste. Anonymkode: 89846...1a3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #16 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg syntes ikke hun snakket spesielt stygt om eks-mannen. Hun fortalte hva som var skjedd, og ikke veldig mye detaljer. Jeg hadde nok utagert verre om min mann hadde gjort noe slikt mot meg. Når det er sagt, så var jeg bare på et av showene, det kan jo ha vært værre på andre. Anonymkode: 08d38...f4e Hva har han gjort? Anonymkode: f339b...d7f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #17 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg syntes ikke hun snakket spesielt stygt om eks-mannen. Hun fortalte hva som var skjedd, og ikke veldig mye detaljer. Jeg hadde nok utagert verre om min mann hadde gjort noe slikt mot meg. Når det er sagt, så var jeg bare på et av showene, det kan jo ha vært værre på andre. Anonymkode: 08d38...f4e Jeg tror de fleste av oss har fått med oss at media har skrevet om at hun skal ha fortalt "hva som var skjedd". Og så ledd av det. Jeg har ikke brydd meg for det har hørtes ut som om det var heller personlige ting, som "han har en føflekk på penisen som ser ut som et jordbær, et jordbær der liksom?!". Men du får det til å høres ut som om det var mer samfunnsviktige ting. Som kriminell oppførsel. Så nå er jeg også spent på hva det er hun har fortalt han har gjort? Anonymkode: bab37...96c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #18 Skrevet 5. desember 2022 Hun fortalte at han slutta å ville ha sex med henne, og var sint og stressa. Hun gjorde alt hun kunne for at han skulle få minst mulig belastning, da mistanken var stress eller deperesjon. Hun spør gjentatte ganger hva som er galt, uten å få svar, og klandrer seg selv for situasjonen. Så viser det seg, etter langt tid, at han har et forhold på si. De ble avslørt av hennes samboer. Nå bor de sammen, og hun må sende ungene på samvær hos far og ny kjæreste. Anonymkode: 08d38...f4e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #19 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hun fortalte at han slutta å ville ha sex med henne, og var sint og stressa. Hun gjorde alt hun kunne for at han skulle få minst mulig belastning, da mistanken var stress eller deperesjon. Hun spør gjentatte ganger hva som er galt, uten å få svar, og klandrer seg selv for situasjonen. Så viser det seg, etter langt tid, at han har et forhold på si. De ble avslørt av hennes samboer. Nå bor de sammen, og hun må sende ungene på samvær hos far og ny kjæreste. Anonymkode: 08d38...f4e Åja, jeg trodde det var noe kriminelt. Det var jo virkelig ille, men ikke kriminelt. Likevel, forferdelig. Det er fint at hun kan le av det. Jeg vet ikke om jeg hadde vært sterk nok til det. Samtidig lurer jeg på om det er en sånn nervøs måte å takle smerten på. Men det er det bare hun som vet. Anonymkode: bab37...96c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #20 Skrevet 5. desember 2022 Hva mener dere med at hun ikke er morsom? Hun er morsom! Hun sparker oppover og er dritmorsom når hun gjør det. https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2019/MDDP11000319 Anonymkode: 6ae59...c06
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #21 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva mener dere med at hun ikke er morsom? Hun er morsom! Hun sparker oppover og er dritmorsom når hun gjør det. https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2019/MDDP11000319 Anonymkode: 6ae59...c06 Jeg synes ikke hun er morsom i det hele tatt. Anonymkode: 041e8...8a5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #22 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hva mener dere med at hun ikke er morsom? Hun er morsom! Hun sparker oppover og er dritmorsom når hun gjør det. https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2019/MDDP11000319 Anonymkode: 6ae59...c06 Hun er ikke morsom en plass. Anonymkode: ec8fa...0a7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #23 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg synes ikke hun er morsom i det hele tatt. Anonymkode: 041e8...8a5 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hun er ikke morsom en plass. Anonymkode: ec8fa...0a7 Da eier dere ikke humor bare. Anonymkode: 6ae59...c06
Gjest NotNaomi Skrevet 5. desember 2022 #24 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Da eier dere ikke humor bare. Anonymkode: 6ae59...c06 Hun har aggresiv humor, i likhet med flere andre som nevnt over her. Bak humor kan det ligge mye aggresjon, og latterligjøring av andre er én form som ikke alle liker. Det er ikke mangel på humor, det er forskjellig humor.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #25 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Da eier dere ikke humor bare. Anonymkode: 6ae59...c06 Takk gud for at jeg ikke har så elendig humor. Anonymkode: 041e8...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå