Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #26 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Skjønner. Men jeg skriver svært lite, men spør. Anonymkode: 6ec2a...917 I fjor spurte du «hvem har hørt fra noen i dag» for å sammenligne om de fikk flere meldinger eller mer oppmerksomhet fra venner enn du. Nå spør du for å sammenligne om folk er mindre eller mer fornøyd med livet enn du. Hva får du egentlig ut av dette? Hvordan hjelper det deg? Det får deg jo bare til å dyrke egen misère likevel! Hvis mange svarer at de har hatt ei bra helg (eller som i fjor: at venner har tatt kontakt og ringt/ sendt sms) så ynker og klynker du over at du ikke har det som dem. Men hvis noen forteller at de har et ræva liv, er mer ensom enn du, har hele familien sin i en krigssone ved Kharkiv eller ligger for døden i uhelbredelig kreft, så sammenligner du deg IKKE med dem og slår fast at du er heldig! Du sammenligner kun med dem du er misunnelig på. Anonymkode: f1969...ccc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #27 Skrevet 5. desember 2022 Det har vært en glede å få tid sammen med sønnen min og kjæresten min. Mens katten går meg virkelig på nervene! Jeg er bare så drittlei! Går jeg på do så mjauer hun utenfor døren helt til jeg kommer. Hun biter på juletreet hele tiden å jeg tar henne vekk minst 100 ganger hver dag. Nytter ikke å si "nei". Å får hun ikke sove i sengen vår så mjauer hun intenst hele tiden. Så jeg sovet så lite de siste nettene. Akkurat inatt la jeg favoritt teppe hennes i sengen til sønnen min,å da hadde hun heldigvis sovet der en stund. Å når hun leket i stuen så var det heldigvis ikke så høylytt at jeg våknet. Anonymkode: c6cd8...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå