Gå til innhold

Dere som har vært deprimert og gått i behandling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ikke akkuart psykologen som hjalp meg hun bare stt der. Men jeg begynte å snakke og lytte til meg slev. Bli venn med meg selv. Det hjalp veldig. 

Gikk noen år på sipralex, heter det det? Men sluttet da jeg ble gravid. Glad jeg sluttet med dem, lente meg på dem. 

Anonymkode: fff19...ba2

Annonse

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Det var ikke akkuart psykologen som hjalp meg hun bare stt der. Men jeg begynte å snakke og lytte til meg slev. Bli venn med meg selv. Det hjalp veldig. 

Gikk noen år på sipralex, heter det det? Men sluttet da jeg ble gravid. Glad jeg sluttet med dem, lente meg på dem. 

Cipralex ja. Samme som jeg bruker.

Anonymkode: 6c63c...22d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du følte ikke at psykologen gav deg god behandling. Ikke god kjemi?

Anonymkode: 5a670...e2d

Jeg har ikke hatt noen diagnose. Men perioder de siste 10 årene har vært veldig tunge, og jeg har slitt med å fungere normalt. Har barn og full jobb, ikke vært sykemeldt så sikkert bare en mild depresjon. 

Etter at jeg begynte å jobbe med meg selv mentalt, kuttet mel og sukker fra kostholdet, og begynte å trene fast, så er periodene borte. Føler meg så mye bedre både fysisk og psykisk.

Anonymkode: 87083...e5f

Hadde ikke noe håp i det hele tatt. Ble mye bedre, men aldri helt frisk. Ble skrevet ut av DPS etter 2 1/2 år. Nå, 1 1/2 år senere er jeg ødelagt igjen. Men det var deilig å være frisk nok i en periode

Anonymkode: 2d714...fb4

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hva gjorde at du ble frisk? 

Trodde du at du skulle ble frisk; hadde du håp?

Hvorfor spør du? Du bruker jo bare all info som nye påskudd til å sakke ned farta. Hvis 5000 personer sier at de ble bedre fordi de kombinerte medisiner, samtaleterapi, sykmelding, fysisk trening, mindfullness og gestaltterapi, så leiter du fram en bortgjemt kommentar fra et vaksineskeptikerforum der en eller annen nobody uten kunnskap «advarer» mot medisiner fordi han har sett en YouTubevideo om bivirkninger. Og vips, var de 5000 andre svarene ugyldiggjort, og du kan slippe å gå i behandling for det fins jo «noen» som mener det er farlig.

Anonymkode: 54414...79f

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hadde ikke noe håp i det hele tatt. Ble mye bedre, men aldri helt frisk. Ble skrevet ut av DPS etter 2 1/2 år. Nå, 1 1/2 år senere er jeg ødelagt igjen. Men det var deilig å være frisk nok i en periode

Takk for svar. Gikk du en gang i uka til DPS?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Gikk du en gang i uka til DPS?

Først 3 ganger, så to, så en i lang tid, så annenhver uke, og til slutt en gang i mnd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...