Gå til innhold

Bh som knirker, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par BH-er som knirker ved spilen, særlig den nyeste jeg kjøpte. BH-en passer ellers og er veldig god, men den knirkingen er både irriterende ig sjenerende. Noen tips til å fjerne lyden?

Skrevet

Sy fast spilen? Jeg har en som knirker bak i stroppen. Skikkelig irriterende. 

Anonymkode: 2609f...967

Skrevet

Dette har jeg hatet mye. I årevis faktisl. Lyspæra ble først tent da jeg kjøpte en større cup og det ikke knirker mer. Trodde jeg hadde rett str men måtte opp i cup og ned i omkrets.

Skrevet
sug lut skrev (25 minutter siden):

Dette har jeg hatet mye. I årevis faktisl. Lyspæra ble først tent da jeg kjøpte en større cup og det ikke knirker mer. Trodde jeg hadde rett str men måtte opp i cup og ned i omkrets.

Mhm. Men den ble målt og jeg syns den sitter godt. Har en i samme str fra samme merke (annen modell dog) som ikke knirker. Forferdelig irriterende!

Skrevet
Optatium skrev (7 minutter siden):

Mhm. Men den ble målt og jeg syns den sitter godt. Har en i samme str fra samme merke (annen modell dog) som ikke knirker. Forferdelig irriterende!

Samme med et par av mine fra Change. Jeg gikk faktisk tilbake og byttet, og den nye knirket ikke.

Anonymkode: ab992...af4

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Samme med et par av mine fra Change. Jeg gikk faktisk tilbake og byttet, og den nye knirket ikke.

Anonymkode: ab992...af4

Så irriterende. Da skal jeg prøve en annen cup neste gang. 

Skrevet

Har begynt å kjøpe spilefrie bh nå, det er bare så mye bedre

Anonymkode: 05f3a...b52

Skrevet

Dette skyldes ett av tre:

1. Dårlig kvalitet.

2. Feil størrelse.

3. Feil modell for deg.

Jeg har ikke hatt en eneste bh fra Change som ikke har knirket.

Jeg har innsett at med min størrelse (smal rundt ryggen og forholdsvis stor cup), så må jeg kjøpe kvalitets-bh'er.

Anonymkode: df8f5...cf4

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Dette skyldes ett av tre:

1. Dårlig kvalitet.

2. Feil størrelse.

3. Feil modell for deg.

Jeg har ikke hatt en eneste bh fra Change som ikke har knirket.

Jeg har innsett at med min størrelse (smal rundt ryggen og forholdsvis stor cup), så må jeg kjøpe kvalitets-bh'er.

Anonymkode: df8f5...cf4

Der er mulig du har rett. Samtidig syns jeg det er rart at jeg kjøpte to BH-er fra samme merke, i samme størrelse, litt ulikheter var det, men egentlig ganske lik størrelse. En knirker, en annen ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...