Gå til innhold

Første gang jeg har gitt blowjob til en trans...

Anbefalte innlegg

Sitter på byennå. Var på toalettet og tisset. Jeg glemte helt å låse døren. Plutselig kommer det en veldig høy slank mørk dame inn. Jeg kvakk veldig til. Jeg ble stusset for hun gikk ikke ut igjen. Jeg tenkte med meg selv, javel, girltalk, men neida. Jeg spurte hva hun ville. Hun sa ingenting, men... hun tok frem den største penisen jeg noen gang har sett. Jeg satt som et lite barn og så henne inn i øynene, hva faen... Da sa hun; "ta på den"! Og jeg klarte ikke la være. Her står det en høy slank dame foran meg med en svær penis, tenkte med meg selv, hvist faen. Ga henne også blowjob. Og jeg likte det. Har alltid vært biseksuell, og i overkant kåt, spesielt når jeg drikker vin.

Tviler, men er det noen med samme erfaring? 

Anonymkode: 7ae3a...a28

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Sitter på byennå. Var på toalettet og tisset. Jeg glemte helt å låse døren. Plutselig kommer det en veldig høy slank mørk dame inn. Jeg kvakk veldig til. Jeg ble stusset for hun gikk ikke ut igjen. Jeg tenkte med meg selv, javel, girltalk, men neida. Jeg spurte hva hun ville. Hun sa ingenting, men... hun tok frem den største penisen jeg noen gang har sett. Jeg satt som et lite barn og så henne inn i øynene, hva faen... Da sa hun; "ta på den"! Og jeg klarte ikke la være. Her står det en høy slank dame foran meg med en svær penis, tenkte med meg selv, hvist faen. Ga henne også blowjob. Og jeg likte det. Har alltid vært biseksuell, og i overkant kåt, spesielt når jeg drikker vin.

Troll 

Anonymkode: 5186b...9f4

Annonse

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hvis dette faktisk stemmer, er det helt sinnsykt at det første du gjør etterpå er å poste det på dib. 

Anonymkode: a0859...6e5

Enig! I tillegg er det faktisk straffbart å blotte seg slik uten videre.

Jeg tror ikke på denne historien. Men skulle den være sann så er det jo nok et eksempel på at transkvinner som ikke også er kjønnsoperert ALDRI burde få tilgang i kvinnegarderober, kvinnetoalett osv.

Anonymkode: 8c77f...c3b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du tenkte med deg selv, "hvist faen"?

Jeg tror du gjør klokt i å la være å trekke barn inn i en seksuell setting.

Anonymkode: daaf2...2e8

Men.. Du sitter på so.. Også kommer det inn ei pen dae med stor kuk, som du bare MÅ ta i munnen? 😳 

Hva med ett hei først. Hun sa ingenting? Bare dro fem pekken? 

Veldig rart. En fantasi for noen kanskje, men at dette skjedde vet jeg ikke helt. 

Anonymkode: 9bc54...e24

Dette er selvsagt bare skrøn. Hvem skriver på DIB mens man er på byen etter en sånn "hendelse", med vin innabords, men likevel alt rett skrevet? 

Når jeg har drukket skiver jeg som en 7 åring, og vet ikke helt hvor mobilen min er, men har jeg den i veska er ikke å skrive på DIB noe jeg uansett kommer på ut på byen 😅

Anonymkode: 9d680...e7f

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Dette er selvsagt bare skrøn. Hvem skriver på DIB mens man er på byen etter en sånn "hendelse", med vin innabords, men likevel alt rett skrevet? 

Når jeg har drukket skiver jeg som en 7 åring, og vet ikke helt hvor mobilen min er, men har jeg den i veska er ikke å skrive på DIB noe jeg uansett kommer på ut på byen 😅

Anonymkode: 9d680...e7f

Da så. Hi visste sikkert ikke at din måte er fasiten til alle. 

Anonymkode: 397e6...ab8

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Enig! I tillegg er det faktisk straffbart å blotte seg slik uten videre.

Jeg tror ikke på denne historien. Men skulle den være sann så er det jo nok et eksempel på at transkvinner som ikke også er kjønnsoperert ALDRI burde få tilgang i kvinnegarderober, kvinnetoalett osv.

Anonymkode: 8c77f...c3b

Nok et eksempel på at transkvinner ALDRI burde få tilgang til kvinnegarderober, og toalett ja..

For dette ville nok ha skjedd altfor OFTE og spesielt fra TRANSER. Uff!! 

😁

NotNaomi skrev (6 minutter siden):

Nok et eksempel på at transkvinner ALDRI burde få tilgang til kvinnegarderober, og toalett ja..

For dette ville nok ha skjedd altfor OFTE og spesielt fra TRANSER. Uff!! 

😁

Ja, sant- skjer meg stadig vekk. Liksom.

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Så du tar uten videre en helt fremmed penis i munnen, helt uten tanke for seksuelt overførbare sykdommer? Lurt....

Anonymkode: f9a19...fc5

Verre ting har skjedd 

Anonymkode: 81912...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...