Gå til innhold

Bør jeg gi helt lik bursdagsgave, til felles bursdagsfeiring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt rar oversikt, men viste ikke helt hva jeg skulle skrive. 

Men, gutten min skal i bursdag i morgen, 2 som skal feire sammen. Jeg har en stor eske hjemme med forskjellige gaver til klassebursdager. Men bør de få akkurat de samme? Har 2 like av noen av tingene. Han ene kjenner vi veldig godt, og vet hva han liker, han andre kjenner vi ikke så godt , så tenkte han kan få en  boks med Lego eller plus plus. Hva tenker dere? 

Haha,huff, dette ble litt rart, godt jeg er anonym 🫣. 

Anonymkode: 238d4...753

Skrevet

Begge deler er greit så lenge verdien av gaven er ca. lik tenker jeg

Anonymkode: 626d5...aa9

Skrevet

Ja, glemte å skrive det, gavene har lik verdi 🙂

Skrevet

Hva med å be gutten din velge ut hvilke gave de skal få, regner med at han kjenner dem og vet hva de liker?

Begge deler er forresten greit

Anonymkode: 491ad...2ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hva med å be gutten din velge ut hvilke gave de skal få, regner med at han kjenner dem og vet hva de liker?

Begge deler er forresten greit

Takk 🙂. Ja han viste veldig godt hva han ville gi til bestevennen😊. Men han andre kjenner han ikke så veldig godt, første klasse og 27 stykker i klassen. Så har ikke vært så veldig mye med han andre gutten. Sa bare at ja til det jeg foreslo. Men usikker på om det blir feil å gi forskjellig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk 🙂. Ja han viste veldig godt hva han ville gi til bestevennen😊. Men han andre kjenner han ikke så veldig godt, første klasse og 27 stykker i klassen. Så har ikke vært så veldig mye med han andre gutten. Sa bare at ja til det jeg foreslo. Men usikker på om det blir feil å gi forskjellig. 

Syns nesten det er bedre å gi forskjellige ting, det betyr av man faktisk prøver å gi barnet det man tror barnet vil like, ikke bare likt siden det er enklest

Skrevet

Tror jeg ville ha gitt det samme i en dobbel bursdag.

Skrevet

Takk for svar 🙂

Skrevet

Så lenge gavene har ca lik verdi gjør det ikke noe om det er forskjellige ting.   Mener JEG da😊

Anonymkode: 8e146...c75

Skrevet
On 12/3/2022 at 9:52 PM, Anonym bruker said:

Ble litt rar oversikt, men viste ikke helt hva jeg skulle skrive. 

Men, gutten min skal i bursdag i morgen, 2 som skal feire sammen. Jeg har en stor eske hjemme med forskjellige gaver til klassebursdager. Men bør de få akkurat de samme? Har 2 like av noen av tingene. Han ene kjenner vi veldig godt, og vet hva han liker, han andre kjenner vi ikke så godt , så tenkte han kan få en  boks med Lego eller plus plus. Hva tenker dere? 

Haha,huff, dette ble litt rart, godt jeg er anonym 🫣. 

Nei det gjør vi ikke

Anonymkode: 58363...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...