Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Ble litt rar oversikt, men viste ikke helt hva jeg skulle skrive. Men, gutten min skal i bursdag i morgen, 2 som skal feire sammen. Jeg har en stor eske hjemme med forskjellige gaver til klassebursdager. Men bør de få akkurat de samme? Har 2 like av noen av tingene. Han ene kjenner vi veldig godt, og vet hva han liker, han andre kjenner vi ikke så godt , så tenkte han kan få en boks med Lego eller plus plus. Hva tenker dere? Haha,huff, dette ble litt rart, godt jeg er anonym 🫣. Anonymkode: 238d4...753
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Begge deler er greit så lenge verdien av gaven er ca. lik tenker jeg Anonymkode: 626d5...aa9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Ja, glemte å skrive det, gavene har lik verdi 🙂. Anonymkode: 238d4...753
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Hva med å be gutten din velge ut hvilke gave de skal få, regner med at han kjenner dem og vet hva de liker? Begge deler er forresten greit Anonymkode: 491ad...2ac
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hva med å be gutten din velge ut hvilke gave de skal få, regner med at han kjenner dem og vet hva de liker? Begge deler er forresten greit Anonymkode: 491ad...2ac Takk 🙂. Ja han viste veldig godt hva han ville gi til bestevennen😊. Men han andre kjenner han ikke så veldig godt, første klasse og 27 stykker i klassen. Så har ikke vært så veldig mye med han andre gutten. Sa bare at ja til det jeg foreslo. Men usikker på om det blir feil å gi forskjellig. Anonymkode: 238d4...753
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Takk 🙂. Ja han viste veldig godt hva han ville gi til bestevennen😊. Men han andre kjenner han ikke så veldig godt, første klasse og 27 stykker i klassen. Så har ikke vært så veldig mye med han andre gutten. Sa bare at ja til det jeg foreslo. Men usikker på om det blir feil å gi forskjellig. Anonymkode: 238d4...753 Syns nesten det er bedre å gi forskjellige ting, det betyr av man faktisk prøver å gi barnet det man tror barnet vil like, ikke bare likt siden det er enklest Anonymkode: 491ad...2ac
Mrs Remington Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Tror jeg ville ha gitt det samme i en dobbel bursdag.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Takk for svar 🙂 Anonymkode: 238d4...753
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Så lenge gavene har ca lik verdi gjør det ikke noe om det er forskjellige ting. Mener JEG da😊 Anonymkode: 8e146...c75
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 On 12/3/2022 at 9:52 PM, Anonym bruker said: Ble litt rar oversikt, men viste ikke helt hva jeg skulle skrive. Men, gutten min skal i bursdag i morgen, 2 som skal feire sammen. Jeg har en stor eske hjemme med forskjellige gaver til klassebursdager. Men bør de få akkurat de samme? Har 2 like av noen av tingene. Han ene kjenner vi veldig godt, og vet hva han liker, han andre kjenner vi ikke så godt , så tenkte han kan få en boks med Lego eller plus plus. Hva tenker dere? Haha,huff, dette ble litt rart, godt jeg er anonym 🫣. Anonymkode: 238d4...753 Nei det gjør vi ikke Anonymkode: 58363...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå