Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Skrevet 2. desember 2022 I fylket hvor jeg er født og oppvokst, og hvor jeg jobber, skal det fra høsten av være desentralisert bachelorstudie. For et par år siden flyttet jeg rett over fylkesgrensen, og bor derfor i feil fylket for å kunne søke på dette tilbudet. Hvor «alvorlig» er det å melde adresseendring til mitt gamle hjemfylke for å bli vurdert for dette studie? Anonymkode: 55a29...a60
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Skrevet 2. desember 2022 Finnes det bachelorstudier som krever at du bor i riktig fylke, altså? Og hva er vitsen med desentralisert studium i så fall? Anonymkode: 37a1f...8e8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #3 Skrevet 2. desember 2022 Aldri hørt om bachelorstudie som krever fast bosted i et spesifikt fylke Anonymkode: 9e370...30e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Skrevet 2. desember 2022 https://www.uia.no//studier/distriktsvennlig-vernepleie Anonymkode: 55a29...a60
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Hvor skal du melde flytting til? Du kan jo ikke bare velge en vilkårlig adresse. Anonymkode: ae249...c76
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvor skal du melde flytting til? Du kan jo ikke bare velge en vilkårlig adresse. Anonymkode: ae249...c76 Ettersom jeg både kommer fra og jobber i en aktuell del av fylket har jeg både familie og venner der. Men hvor alvorlig er det? Er det av en slik art at man kan straffes? Bli fordømt? Det er jo ikke for å få økonomiske fordeler, «bare» en utdanning… Anonymkode: 55a29...a60
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Jeg vet ikke, men jeg tipper du vil kunne risikere å ikke få lov til å ta eksamen. Om du vil usunne bli pålagt å betal for studiet du har s.eket deg til, tviler jeg på. Anonymkode: 28d98...23b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 Jeg tror det blir oppdaget fort og ryktet sprer seg blant de du studerer sammen med. Hva med å faktisk flytte? Anonymkode: 72459...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå