Gå til innhold

Hekta på hay day igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ein lang pause, men nå er det på ann igjen.🙈Hvor er det lurast å satse mest? På gården eller byen? Noen tips?

Anonymkode: ae2d1...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også 🙂

Jeg gjør litt overalt og forlater ikke uten å ha satt i produksjon på alle maskiner og aldri tom åker. Er med i Derby. Nesten litt flau over det, er på nivå 130.

Har hatt lang pause før jeg nettopp begynte litt igjen.

Anonymkode: 5ca4e...cf5

Skrevet

Haha, jeg holder meg unna nå, har vært hekta flere omganger. 

Lurer også på hvorhen det er lurt å legge ned innsatsen. Men jeg synes ikke Derby og nabolag er så morsomt som å mate høner og lage bestillinger til båten 🤓

Anonymkode: c8a2f...9f5

Skrevet

Ja, det er litt avhengighetsskapende. Men når det er stress på jobb og/eller andre fronter funker det som bra avkobling 🙂

Skrevet

Så gøy at det ikke bare er meg 😁 har riktignok hatt pause siden i sommer må, men kanskje jeg tar opp tråden igjen snart 👍 har vekslet litt på å legge innsats på gården og i byen. Liker også derbyene egentlig 

Anonymkode: 4b5f4...413

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg også 🙂

Jeg gjør litt overalt og forlater ikke uten å ha satt i produksjon på alle maskiner og aldri tom åker. Er med i Derby. Nesten litt flau over det, er på nivå 130.

Har hatt lang pause før jeg nettopp begynte litt igjen.

Oj, der var langt😅. Jeg er på nivå 61🙈 HI

Anonymkode: ae2d1...a52

Skrevet

Jeg var hektet for noen år siden og var i nivå litt over 100. Fant det frem igjen nå og klarte ikke å åpne den gamle gården så jeg begynte å nytt og har nådd nivå 30 i løpet av kort tid😳

Jeg gjør litt overalt, men mener å huske fra sist at man får mye penger av å prioritere fiskeområdet så jeg utvider det og bruker diamanter til å øke lengden på køen det man lager fiskekaker.

Anonymkode: 5cccf...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...