Gå til innhold

Slanker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned 3,5 kg på 3 uker. Syns det er lite. Jeg klarer ikke å spise mer enn 1100 kalorier hver dag. Er det lite? 

Anonymkode: d2725...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er 👏🏻 Burde gjort det samme. Synes det er bra på den tiden. 

Anonymkode: 9adcc...006

Skrevet

Det er jo det sunneste, å gå ned 1 kg i uka. Da kommer det ikke like fort på igjen. Men jeg skjønner du syns det er lite, jeg hadde syntes det samme selv. Men det ER bra! 1100 kalorier kan jo være for lite, kommer jo an på høyde/vekt/aktivitet selvsagt

Anonymkode: a1b7b...690

Skrevet

Samme her.

Går ned mellom 0,5 og 2 kg i uka, det varierer faktisk. Veier meg hver fredag.

Har gått ned 8 kg til nå.

Det tar tid om man ikke skal sulte seg helt. Viktig å spise nok til å få i seg vitaminene og næringen man trenger for ikke å bli svimmel og uvel, men lite nok til å gå ned.

Jeg synes 1100 kalorier høres lite ut, men jeg ligger nok på det samme ca annenhver dag. Jeg har funnet ut at for meg fungerer det å spise to og tre måltider annenhver dag. De dagene jeg spiser tre ganger spiser jeg frokost, lunsj og middag, og de dagene jeg spiser to ganger spiser jeg bare lunsj og middag.

Jeg har 10-15 kg til som skal av og man vil jo gjerne at alt skal av "over natta", men det lar seg jo ikke gjøre. Noen sier at sjansen for mye løs hud er mindre om det går litt langsomt, så da trøster jeg meg med det.

Anonymkode: 58d58...6b0

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Samme her.

Går ned mellom 0,5 og 2 kg i uka, det varierer faktisk. Veier meg hver fredag.

Har gått ned 8 kg til nå.

Det tar tid om man ikke skal sulte seg helt. Viktig å spise nok til å få i seg vitaminene og næringen man trenger for ikke å bli svimmel og uvel, men lite nok til å gå ned.

Jeg synes 1100 kalorier høres lite ut, men jeg ligger nok på det samme ca annenhver dag. Jeg har funnet ut at for meg fungerer det å spise to og tre måltider annenhver dag. De dagene jeg spiser tre ganger spiser jeg frokost, lunsj og middag, og de dagene jeg spiser to ganger spiser jeg bare lunsj og middag.

Jeg har 10-15 kg til som skal av og man vil jo gjerne at alt skal av "over natta", men det lar seg jo ikke gjøre. Noen sier at sjansen for mye løs hud er mindre om det går litt langsomt, så da trøster jeg meg med det.

Anonymkode: 58d58...6b0

Så flink du er 👏 

Ja, vi vil jo ikke ha løs hud 😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Flink du er 👏🏻 Burde gjort det samme. Synes det er bra på den tiden. 

Anonymkode: 9adcc...006

Tusen takk ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo det sunneste, å gå ned 1 kg i uka. Da kommer det ikke like fort på igjen. Men jeg skjønner du syns det er lite, jeg hadde syntes det samme selv. Men det ER bra! 1100 kalorier kan jo være for lite, kommer jo an på høyde/vekt/aktivitet selvsagt

Så godt å høre 😁 jeg er 158 cm. 89 kg. Så her er det mye å være glad i 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så godt å høre 😁 jeg er 158 cm. 89 kg. Så her er det mye å være glad i 😅

Har du regnet ut basalforbrenningen din? Er vel best å ligge 500 kalorier i underskudd på den, og spise litt mer om du trener? :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Denne myten er ettertrykkelig avlivet ved nyere forskning. Det er ikke "bedre" å gå ned sakte slik man trodde før. Det viser segfaktisk at det er bedre å gå ned mye fort!

Anonymkode: dc8c4...7ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har du regnet ut basalforbrenningen din? Er vel best å ligge 500 kalorier i underskudd på den, og spise litt mer om du trener? :)

Hvordan finner jeg ut av det?

Jeg har lagt vekt og høyde inn på Lifesum. Den sier jeg kan spise 1612 kalorier... jeg spiser aldri så mye 🤔🤔

Skrevet

Tok denne testen. Hvor mye bør jeg spise da egentlig? 

Screenshot_20221202-135233_Chrome.jpg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvis du skal gå ut i fra det de sier er sunnest, så er det 0,5 kg i uka, ikke 1 kg i uka.

Anonymkode: 725c0...b8e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tok denne testen. Hvor mye bør jeg spise da egentlig? 

Screenshot_20221202-135233_Chrome.jpg

Noen som vet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Noen som vet? 

Hmm, det står jo der det, 1800 kcal.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hmm, det står jo der det, 1800 kcal.

Hvis jeg ikke slanker meg ja..?.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...