Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Fortell gjerne om en som var fin 😊 Anonymkode: a33be...3ad
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 En fin dag for meg kan være mye forskjellig, men det innebærer ofte å ha fine opplevelser ute. På tur, på en strand, i skogen, fjellet. Tur med barn og matpakke, en topptur, en tur med hest, en deilig dag på stranda, på båttur det er som oftest de fineste dagene synes jeg  Anonymkode: c87f2...764
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): En fin dag for meg kan være mye forskjellig, men det innebærer ofte å ha fine opplevelser ute. På tur, på en strand, i skogen, fjellet. Tur med barn og matpakke, en topptur, en tur med hest, en deilig dag på stranda, på båttur det er som oftest de fineste dagene synes jeg  Anonymkode: c87f2...764 Herlig. Takk for svar. Anonymkode: a33be...3ad
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Drømmer om en sånn dag. Tenk å kunne gått på fjellet med Spotify i ørene en fin sommer dag med opplett og sol. Etter det resten av dagen på stranden. Badet og solt meg. Det er lov å drømme. Anonymkode: a33be...3ad
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 Det kommer helt an på. Noen ganger er en fin dag for meg at jeg har hele dagen for meg selv, og kan bruke tiden på å fikse i huset, rydde i skap, få gjort de tingene jeg ellers ikke har tid til. Andre ganger er en fin dag at vi gjør hyggelige ting sammen i familien, tilbringer dagen på museum og café og går hjem og lager middag sammen. Og en fin dag kan også være at mannen min og jeg har null planer og bare slenger rundt i byen, deler en flaske vin til lunsj og bare ser hva dagen har å tilby. Anonymkode: 05755...ade
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 En fin dag er en vanlig normal hverdag, der jeg får våkne opp og krype litt inntil min mann og bare bli holdt rundt. At barna har det greit på morgenen, en ekstra klem i døren og glimt i øynene. En kaffe på farten, og hyggelige kollegaer på jobb. Komme hjem og ha en travel, men fungerende ettermiddag. Latter og venner i huset, ørten barn som spiser middag med oss i travelheten. Kveldsmat i fred og ro, barna greit i seng. Og armkroken og ei hånd å holde i med min mann på kvelden. Så krype til sengs og ha tett og nær kontakt, gjerne helst sex. For så å kjenne kroppen hans inntil min og sovne i sammen. Det er en nydelig fin dag! Anonymkode: 46149...cc7
Gjest NotNaomi Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Hver dag når jeg er i form til å gjøre rent sånn litt ekstra. Det vil si å vaske de hersens flisene på kjøkken og bad samt det like hersens dusjkabinettet. Det er en veldig fin dag faktisk. Så unner jeg meg en god middag. Ellers er det koselig med en telefonsamtale med beste venninnen til morgen kaffen. Fin start på dagen 🙂
Popelko Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 Kan være litt forskjellig, men her om dagen var en veldig fin dag. Da bakte jeg julekjeks med eldste dattera, og hadde juleverksted med alle ungene mens vi hørte pÃ¥ julemusikk. Alle var i sÃ¥ godt humør og det var sÃ¥ god stemning. En perfekt dag. Et annet eksempel er nÃ¥r jeg og mannen har dager helt for oss selv, hvor vi bare nyter hverandre. Enten er vi hjemme eller bortreist, det spiller ingen rolle. Null stress og mas. Â
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #9 Skrevet 2. desember 2022 I dag har jeg hatt en fin dag! Har hatt fri, så rolig frokost med åpning av adventskalender og Snøfall på TV. Da poden dro på skolen, ble det litt klesvask, stryke skjorter og ordne dress til mannen som skal på julebord. Så har jeg bakt, julemusikk på radioen, levende lys og et par telefonsamtaler. Pakket de to siste julegavene, en slektning har vært innom å bytta gaver. Vært en tur i skogen med hunden i nydelig førjulsvær. Senere er det taco og flere julekalendere på TV. Perfekt dag! Anonymkode: 3a48a...a36
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): En fin dag er en vanlig normal hverdag, der jeg får våkne opp og krype litt inntil min mann og bare bli holdt rundt. At barna har det greit på morgenen, en ekstra klem i døren og glimt i øynene. En kaffe på farten, og hyggelige kollegaer på jobb. Komme hjem og ha en travel, men fungerende ettermiddag. Latter og venner i huset, ørten barn som spiser middag med oss i travelheten. Kveldsmat i fred og ro, barna greit i seng. Og armkroken og ei hånd å holde i med min mann på kvelden. Så krype til sengs og ha tett og nær kontakt, gjerne helst sex. For så å kjenne kroppen hans inntil min og sovne i sammen. Det er en nydelig fin dag! Anonymkode: 46149...cc7 Skulle om bare hatt en sånn dag. Anonymkode: a33be...3ad
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 En fin dag for meg er en dag uten migrene! Anonymkode: d981e...683
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Drømmer om en sånn dag. Tenk å kunne gått på fjellet med Spotify i ørene en fin sommer dag med opplett og sol. Etter det resten av dagen på stranden. Badet og solt meg. Det er lov å drømme. Anonymkode: a33be...3ad Hvorfor kan du ikke ta deg en tur nå, da? Anonymkode: 2c454...fea
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 Null program, tid til å trene og late meg. Henge med mann og barn. Sport på tv, vin, biff og sex. Anonymkode: 985ad...68f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor kan du ikke ta deg en tur nå, da? Anonymkode: 2c454...fea Det med tur kan jeg nå og det er flott. Ikke som om sommer i shorts og t-skjorte, men fint. Anonymkode: a33be...3ad
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #15 Skrevet 3. desember 2022 Ryddig og rent hjem, blide unger, gå en lengre tur med barna, mat uten innsats, lek uten krangling og barn som sover på natten. Anonymkode: 78e0b...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #16 Skrevet 3. desember 2022 En fin dag for meg er når jeg er alene uten mann og barn på hytta, men helst hele helgen. Gå rundt i pysjen hele dagen, lage god mat, drikke vin, røyke litt hasj, onanere (mye), gå tur og bare slappe av. Det er luksus når man er familie og full jobb. Denne helgen er jeg alene på hytta og nyter. Anonymkode: dbdf3...77b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #17 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (På 1.12.2022 den 21.59): Fortell gjerne om en som var fin 😊 Anonymkode: a33be...3ad Hva med å begynne selv? Anonymkode: 667d7...259
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #18 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva med å begynne selv? Anonymkode: 667d7...259 Har fortalt selv 😊 Anonymkode: a33be...3ad
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #19 Skrevet 3. desember 2022 En fin dag er når jeg og mannen kan spenne hundene for pulken med barna og så suser vi inn i skogen. Ko.mer hjem glade og kalde med røde kinn. Kanskje invitert over naboer eller andre til middag. Anonymkode: 15035...701
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #20 Skrevet 3. desember 2022 Det har endret seg betydelig de siste årene.  Akkurat nå er en god dag når jeg kan høre datteren min endelig le av noe, helt spontant og ekte. En liten kaffekopp med mamma og pappa, hvor pappa er frisk. Krype inntil mannen når kvelden kommer og vite at vi kom oss helskinnet gjennom en dag til. Bare en helt normal dag holder langt. Anonymkode: 851ec...61e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #21 Skrevet 3. desember 2022 Anonym bruker skrev (21 timer siden): En fin dag er en vanlig normal hverdag, der jeg får våkne opp og krype litt inntil min mann og bare bli holdt rundt. At barna har det greit på morgenen, en ekstra klem i døren og glimt i øynene. En kaffe på farten, og hyggelige kollegaer på jobb. Komme hjem og ha en travel, men fungerende ettermiddag. Latter og venner i huset, ørten barn som spiser middag med oss i travelheten. Kveldsmat i fred og ro, barna greit i seng. Og armkroken og ei hånd å holde i med min mann på kvelden. Så krype til sengs og ha tett og nær kontakt, gjerne helst sex. For så å kjenne kroppen hans inntil min og sovne i sammen. Det er en nydelig fin dag! Anonymkode: 46149...cc7 🥰 Anonymkode: 851ec...61e
Admin Skrevet 3. desember 2022 #22 Skrevet 3. desember 2022 Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt. Admin
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2022 #23 Skrevet 3. desember 2022 En fin dag for meg består av mennesker som får meg til å smile, en god prat, gjerne en tur i naturen, eller vi har kommet videre med husprosjektet vært. Anonymkode: 2c59f...41d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #24 Skrevet 5. desember 2022 Enhver dag som starter etter en god natts søvn er en bra dag for meg. Jeg har så mye insomnia at jeg blir syk av det. Anonymkode: 7218f...73b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #25 Skrevet 5. desember 2022 Jeg lager fine dager hver eneste dag jeg. 😊 Som mamma sier, det er et valg. Jeg har 13 diagnoser/sykdommer å holde i sjakk, hver dag er en kamp. Store smerter 24/7. Men! Jeg finner øyeblikk. Kanskje 10 fine øyeblikk hver dag. Feks. Ring en slektning, se på himmelen, sette pris på vær og natur, glede meg over det barna forteller meg, gjør noe jeg liker, høre på musikk. Så hver dag er en fin dag. 😊Til og med dager som er dritt, finner jeg øyeblikk. Lar ikke en episode /hendelse/dårlig helse ødelegge en hel dag. 😊 Anonymkode: 44880...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå