Gå til innhold

Truls ala Hellstrøm Bistro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Elsker den serien :D

Anonymkode: f8b39...4ee

Jeg å 😁😁

Den beste var når de skulle lage barbeque og det kom noen som ikke spiser kjøtt så sier Hellstrøm « så kommer de på grillfest og de ikke spiser kjøtt « 🤣🤣🤣🤣🤣 Da lo jeg så jeg grein😄

Anonymkode: 64ecd...83f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg å 😁😁

Den beste var når de skulle lage barbeque og det kom noen som ikke spiser kjøtt så sier Hellstrøm « så kommer de på grillfest og de ikke spiser kjøtt « 🤣🤣🤣🤣🤣 Da lo jeg så jeg grein😄

Det er jo så krampeaktig tilgjort at jeg skjønner ikke at noen kan le av det engang.

Anonymkode: 95ee7...f62

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg å 😁😁

Der kan man se hvor dumme enkelte er. 

Anonymkode: caed6...c6a

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo så krampeaktig tilgjort at jeg skjønner ikke at noen kan le av det engang.

Anonymkode: 95ee7...f62

Det er det jeg også mistenker. Lo gjorde jeg iallefall ikke. Ble heller flau. 

Anonymkode: caed6...c6a

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg å 😁😁

Jeg skjønte ikke helt den. Vi har både veganer og vegetarianer i slekta, vi har da grillfest likevel? Har man restaurant må man jo ha et tilbud til alle. 

Anonymkode: a2aa7...9f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...