Gå til innhold

Tips - brettspill. 10 år gutt ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min 10-åring liker bl.a. mastermind, Scrabble og skipbo. Men det morsomste er nok Ubongo. Alle disse kan spilles med 2-3 spillere. Ubongo kan også nivådifferensieres, slik at man ikke "må" la ungene vinne. 

Anonymkode: b71d5...f98

Vi sitter og titter på Monopol til mine tantebarn. De ønsker seg nemlig noe gøy og spennende, men det må vi finne ut av. (De er like drålige på ønsker hvert år, de ønsker seg noe gøy eller spennende) Vi kom på at de fikk dilla på monopol i sommer, så nå sitter jeg og ene dattra på å leite etter ett vi ikke har og som kan væe passende for alle tre. Vi har nemlig flere ulike og tror vi har to ulike på hytta, så greit det er ett annet de får sien alle spiller det hos alle. Vi diskuterte monopol på jobb idag og det var enstemmig vedtatt at det var en perfekt gave til ungdommer, men mine kollegaer syns alle var gøy og alle var gode slagere hos deres unger. Så ble ikke noe klokere. 

Dattra mihar nå satt Peppa gris monopol på ønskelista si, hu er 19år så….

Anonymkode: 2717e...fce

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Vi sitter og titter på Monopol til mine tantebarn. De ønsker seg nemlig noe gøy og spennende, men det må vi finne ut av. (De er like drålige på ønsker hvert år, de ønsker seg noe gøy eller spennende) Vi kom på at de fikk dilla på monopol i sommer, så nå sitter jeg og ene dattra på å leite etter ett vi ikke har og som kan væe passende for alle tre. Vi har nemlig flere ulike og tror vi har to ulike på hytta, så greit det er ett annet de får sien alle spiller det hos alle. Vi diskuterte monopol på jobb idag og det var enstemmig vedtatt at det var en perfekt gave til ungdommer, men mine kollegaer syns alle var gøy og alle var gode slagere hos deres unger. Så ble ikke noe klokere. 

Dattra mihar nå satt Peppa gris monopol på ønskelista si, hu er 19år så….

Anonymkode: 2717e...fce

Hehe så søtt

Anonymkode: 1d6d4...71d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...