Gå til innhold

Nå begynner jeg nok å bli gammel og sur, men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva er galt med kakeperson?

Anonymkode: 14cd5...dfe

Det skjønner ikke jeg heller. Sønnen min sa at "vi har kjøpt mennesker" når vi hadde kjøpt Laban. Han kalte dem ikke seigmenn, det er det vi voksne som sier at de er.

Anonymkode: 9dff2...df4

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det skjønner ikke jeg heller. Sønnen min sa at "vi har kjøpt mennesker" når vi hadde kjøpt Laban. Han kalte dem ikke seigmenn, det er det vi voksne som sier at de er.

Anonymkode: 9dff2...df4

Det heter jo seigmenn, så det er derfor vi sier det er det.

Og det heter kakemann, evnt mann- og konekaker.

Anonymkode: 9d7c6...68a

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det heter jo seigmenn, så det er derfor vi sier det er det.

Og det heter kakemann, evnt mann- og konekaker.

Anonymkode: 9d7c6...68a

Og disse heter kakepersoner, så slipper en lure på om de er menn- eller kone-kaker. Er ikke det kjekt da?

Annonse

Kunne ikke brydd meg mindre. Samme hva det heter. Er jo blandede pakker med både menn og koner, så er uansett feil og bare si kakemenn. Leser dette er pga den nye hen-benevnelsen da, men når det uansett er blanding så er det feil å si menn. 

Ordet kakeperson er dog litt kjipt ord. Kunne heller ha kalt de Folkekaker eller Kaker, eller Hvite kaker / Hvite kjeks. 

Anonymkode: 0bf47...188

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Woke-piss! 

Anonymkode: 4d8dc...c46

Det er jo du som er Woke som blir krenka av at noen kaller det kakepersoner i stedet. Tåler ikke endringer og krenkes av alt.

Anonymkode: e6f23...eec

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo du som er Woke som blir krenka av at noen kaller det kakepersoner i stedet. Tåler ikke endringer og krenkes av alt.

Anonymkode: e6f23...eec

Deg om det. Blir provosert, ja. Er forskjell på krenket og provosert. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Og disse heter kakepersoner, så slipper en lure på om de er menn- eller kone-kaker. Er ikke det kjekt da?

Joda, kjempekjekt!

Dette er en viktig seier for feministene, en sak som følges tett og applauderes på ministernivå. Bra at våre rødgrønne folkevalgte endelig brenner tiden sin på noe nyttig!

Håper det ikke blir utfordringer rundt valg av kakepersonene som han, hun eller hen...og kanskje disse kakene må kvoteres i utgavene hun og ikke-binære?

Anonymkode: 6e5df...875

Jeg stemmer for at heller kan legge ned hele stortingskantinen. Både stortingsrepresentanter, rådgivere, journalistene og de ansatte i lobbyselskapene kan begynne med matpakke hele gjengen!

Så kan de ta med seg hva de vil selv av kakedyr eller kakepersoner

Anonymkode: 2d27f...99f

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg stemmer for at heller kan legge ned hele stortingskantinen. Både stortingsrepresentanter, rådgivere, journalistene og de ansatte i lobbyselskapene kan begynne med matpakke hele gjengen!

Så kan de ta med seg hva de vil selv av kakedyr eller kakepersoner

Anonymkode: 2d27f...99f

Men da får jo ikke feminist-ministerne den samme kontrollen...og hva skal de bruke tiden sin på?

Tenk for eksempel om noen fra de borgerlige tar med seg "pikekyss" hjemmefra! I kantina kan de jo kalles "personkyss" i utgave han, hun og hen.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men da får jo ikke feminist-ministerne den samme kontrollen...og hva skal de bruke tiden sin på?

Tenk for eksempel om noen fra de borgerlige tar med seg "pikekyss" hjemmefra! I kantina kan de jo kalles "personkyss" i utgave han, hun og hen.

Personkyss😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...