Gå til innhold

Mørke hår/bart, hvordan fjerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 37 år, ser at hårene har blitt mørkere. Kan hende det er bare meg som tenker over det. Har ganske mørke hår ellers og på kroppen, og det ligger litt i familien med bart. Har lyst til å fjerne det, men hva er best? Orker egentlig ikke noe man må vedlikeholde, sånn at hvis man glemmer å gjøre det så er de bare mørkere og striere hvis dere skjønner.

Kom gjerne med tips😀

Anonymkode: 9d545...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokser barten på salong ca hver 7.-8.uke.     Koster Rundt 300kr.        

Anonymkode: 50410...50a

Skrevet

Napper flittig med pinsett. Bruker også en IPL fra Braun som hjelper en del.

Anonymkode: 8215a...77b

Skrevet

Sørger for at dette blir ordentlig fiksa på salong. 

Anonymkode: 89bbb...bbd

Skrevet

Takk for svar. Napping orker jeg ikke, er så sykt vondt der og det er ikke bare 1 hårstrå liksom. 300,- for voksing var ikke ille, skal se på det. Men hvis det går lenger tid enn7-8 uker, hvordan er det da? Blir det skjegg?

Hi

Skrevet

Jeg napper.

Om jeg skulle fått det gjort på salong ville jeg hatt veldig synlige hår lenge før det var gått 7-8 uker, da hårene vokser raskt hos meg. Så jeg ville da gått med mørke, godt synlige hår.

Man venner seg til nappingen etterhvert, så jeg synes ikke det er vondt i det hele tatt lenger.

Anonymkode: 10901...6c1

Skrevet

Man kan gå så oftere om det blir synlig.    Blir ikke stive hår som kommer ut etter voksing.    Jeg får ett og annet hår på haka som jeg napper ut,og de blir stive når det vokser ut igjen.    Men så lenge det ikke er mye der så vokser jeg ikke haka enda,kun overleppa.      

Anonymkode: 50410...50a

Skrevet

I starten KS  det være lurt å gå oftere til voksing da hårene vokser forskjellig. Og noen kommer ut tidligere enn andre. Jeg var selv på voksing midt i november, har en ny time før jul, men kunne godt hatt e  time nå til helgen.

Anonymkode: 8f5b3...5ec

Skrevet

Takk for svar dere. Er det som er litt styr mtp voksing, at man må gjøre det etter så så lang tid, er så dårlig på sånne ting som må "vedlikeholdes"😅 ingen som har prøvd laser eller hva man bruket?

Hi

Skrevet

Flawless face. Fantastisk maskin!

Anonymkode: 5a09f...0c0

Skrevet

Jeg holder på med elektrolyse. Vondt, men det hjelper på sikt!

Skrevet

Har også prøvd elektrolyse. Fungere, men dyrere enn voksing 

Anonymkode: 8f5b3...5ec

Skrevet

Vokser selv. 
perlwax hjemme. Varmer opp og vokser. Kjempelett. 

Skrevet

Jeg bruker stort sett pinsett hjemme, men ser at det egentlig ikke er bra nok. Jeg er ikke så glad i voksing i salong, selv om jeg har gjort det noen ganger.

Det kan blir rødt, og til og med komme sårskorpe etterpå.

Og så ser det så rart ut å være totalt "naken" akkurat over munnen mens resten av ansiktet jo har ørsmå dunhår. Jeg syns det blir så tydelig når man nettopp har vokset, og syns liksom at munnen ser så gammel ut når alt er vokset vekk.

Anonymkode: 22ec0...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...