Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #26 Skrevet 1. desember 2022 At 2023 skal bli et bedre år enn 2022. Men det er muligens litt vel mye å forlange, så jeg ønsker meg en batteridrevet pussemaskin og annet verktøy, Mummikopper og lego. Anonymkode: 3ad84...6a5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #27 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Da ønsker du deg det til barna, ikke deg. Hva ønsker du deg til deg selv? Anonymkode: bd64d...3fa Akkurat det samme. Jeg trenger ikke noe, men det er en gave for meg å slippe å kjøpe to senger for kun egne midler Anonymkode: fb858...6ee
frk Nilsen Skrevet 1. desember 2022 #28 Skrevet 1. desember 2022 Blæst Poncho Goretex løpesko Ny dundyne Smykker God vin Skinnhansker Turkniv
Ekspatt Skrevet 1. desember 2022 #29 Skrevet 1. desember 2022 *Miss Marple* skrev (12 timer siden): Blæst poncho Skinntøfler Dusjsåpe Parfyme Bøker Gavekort til operaen Air fryer Jogge/tursko Jeg har også ønsket meg gavekort til operaen!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #30 Skrevet 1. desember 2022 Ingenting. Jeg og mannen er blitt enige om å kjøpe oss en tur til våren. Har i grunn det vi trenger begge to. Har kjøpt meg hund, så er strålende fornøyd allerede. Anonymkode: 147a7...2c0
prebs Skrevet 1. desember 2022 #31 Skrevet 1. desember 2022 Etterklang av Helga Flatland Bokserien om kong Olav Og andre bøker i fleng!
Tekla123 Skrevet 1. desember 2022 #32 Skrevet 1. desember 2022 Temperaturmåler (ute/inne) Peissett Hjemmestrikket ullsokker Ved Gavekort på drivstoff Basic bomullstopper med lange ermer Superundertøy Gavekort på skobutikk (evt vintersko) Askebøtte med lokk Vottetørker til å henge votter i over peisen Fuktabsorberende gangmatte Bøkene til Abid og Abida Raja
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #33 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): At 2023 skal bli et bedre år enn 2022. Men det er muligens litt vel mye å forlange, så jeg ønsker meg en batteridrevet pussemaskin og annet verktøy, Mummikopper og lego. Anonymkode: 3ad84...6a5 Hvor gammel er du? Siden du ønsker deg lego. Anonymkode: 9cbb7...479
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #34 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvor gammel er du? Siden du ønsker deg lego. Anonymkode: 9cbb7...479 Jeg vet om voksne som bygger Lego. Er det veldig mye rarere enn alle som liker puslespill f.eks? Jeg ønsker meg iPods, ullundertøy, litt forskjellige bøker, abonnement på Spotify, kjærestetur (gjerne bare en helg på hytta, så lenge det er bare meg og min mann og ingen unger/ungdommer), trillebår, innramming av et bilde av farfar som døde i år, ny toalettmappe (gamle har ødelagt glidelås) dørskilt, julekule fra nerdebutikken (sånn man blåser på og så tennes den - dritkul), god olivenolje, hjemmestrikkede votter, pannebånd (samme type som jeg har mistet), stormkjøkken, hengekøye med tarp, ny sekk (til å bruke til/fra jobb), leggvarmere osv osv. Anonymkode: 9f265...d19
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #35 Skrevet 1. desember 2022 Vin, bomber jacket, ski, sminke, vinterstøvler og innrammede tegninger/malerier fra barna ❤️ Anonymkode: d8cb7...111
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #36 Skrevet 2. desember 2022 sug lut skrev (På 30.11.2022 den 22.05): Vinyl Te Kochblume Vanter Bling og tant og fjas Hva slags musikk liker du? Anonymkode: fc622...167
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #37 Skrevet 2. desember 2022 En ring (som jeg får) og termometer til matlaging. Mer ønsker jeg meg ikke. Får ikke gaver av så mange. 😊 Anonymkode: 238fa...896
sug lut Skrevet 2. desember 2022 #38 Skrevet 2. desember 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hva slags musikk liker du? Anonymkode: fc622...167 Ymse. Har lang liste med vinyl jeg mangler, har et par som liker å gå på jakt etter gaver på bruktmarked og -butikker.
amandine Skrevet 2. desember 2022 #39 Skrevet 2. desember 2022 Noe garn Et spesielt smykke Dusjoljen jeg bruker og et serum
Elina Skrevet 2. desember 2022 #40 Skrevet 2. desember 2022 Burberry skjerf, staub eller le creuset rameskin, le creuset vannkoker, mulberry hansker. Men dette er ting jeg mest sannsynlig vil kjøpe selv når jeg finner et godt tilbud 😊
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #41 Skrevet 2. desember 2022 Jeg ønsker meg ny jobb. Har halvannen time pendling én vei, og har vært på ikke mindre enn 7 andregangsintervjuer de siste årene på jobber i nærheten uten å få en eneste jobb. Ledelsen på jobben er kjip og tillater ikke hjemmekontor lenger selv om hele jobben min kan gjøres like bra på hjemmekontor. Jeg hadde hjemmekontor i nesten to pr grunnet korona, og etter det i 3dager/uka før de plutselig bestemte at ingen får ha det lenger. Jeg har to små barn som jeg får mye mindre tid med og det går på helsa og humøret løs å bruke over 3 timer dagen. Trives heller ikke med arbeidsoppgavene lenger… med ny ledelse har innholdet i jobben gradvis endret seg til det verre. Kjære julenissen, hjelp med finne en jobb i nærheten 😅😂 Anonymkode: 91094...5b9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #42 Skrevet 2. desember 2022 Skihansker, skinnvotter, ett spesiell smykke, ullsokker, ullcardigan, ullskjerf, ulltøfler. Anonymkode: 98f2b...06b
Elizabeth Skrevet 2. desember 2022 #43 Skrevet 2. desember 2022 sug lut skrev (1 time siden): Ymse. Har lang liste med vinyl jeg mangler, har et par som liker å gå på jakt etter gaver på bruktmarked og -butikker. Da er vi to.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2022 #44 Skrevet 2. desember 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvor gammel er du? Siden du ønsker deg lego. Anonymkode: 9cbb7...479 Du vet det fins Lego for voksne? Kjenner mange voksne som elsker Lego, inklusive meg selv, og jeg er 47 Anonymkode: bd64d...3fa
Elizabeth Skrevet 2. desember 2022 #45 Skrevet 2. desember 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Du vet det fins Lego for voksne? Kjenner mange voksne som elsker Lego, inklusive meg selv, og jeg er 47 Anonymkode: bd64d...3fa Synes det er kult med voksne folk som samler på lego. Har vurdert å begynne å samle selv, men foreløpig så samler jeg på Masters Of the Universe (He-man) leketøy. Uåpnet selvfølgelig, de er svindyre.
sug lut Skrevet 2. desember 2022 #46 Skrevet 2. desember 2022 Elizabeth skrev (1 minutt siden): Synes det er kult med voksne folk som samler på lego. Har vurdert å begynne å samle selv, men foreløpig så samler jeg på Masters Of the Universe (He-man) leketøy. Uåpnet selvfølgelig, de er svindyre. Mens vi har en plan om å grave fram både Lego og Brio trejernbane fra kjellerbod og bygge i jula.
Elizabeth Skrevet 2. desember 2022 #47 Skrevet 2. desember 2022 sug lut skrev (52 minutter siden): Mens vi har en plan om å grave fram både Lego og Brio trejernbane fra kjellerbod og bygge i jula. Kan bygge det rundt juletreet👍🏼
Twintipp Skrevet 2. desember 2022 #48 Skrevet 2. desember 2022 Har ønsket meg en strikket genser jeg så få Finn. Mannen og jeg ønsker oss også Lego, for min del er høyest på ønskelisten julelego, da jeg vil spare og bygge en hel julelandsby i Lego med lyd, lys og bevegelse👍🏼
Gjest NotNaomi Skrevet 2. desember 2022 #49 Skrevet 2. desember 2022 Ønsker meg hjemmelaget leverpostei og hjemmelaget sursild. Ellers ulinjert skrivebok og skisseblokk.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #50 Skrevet 5. desember 2022 Ulltøfler Reise - til utlandet eller hotelltur i Norge At noen fikser uteområdet på hytta vår Anonymkode: b8678...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå