Gå til innhold

Er dere glad i snø?

Anbefalte innlegg

Jeg misliker snøen mere og mer.    
Synes det er koselig med snø i jula,fra 22.des-1.januar 😅

Kan godt ta en skitur innimellom  når det er vinter da.       Men hater og måkke snø,koste bil og skrape is.      Var veldig glad i snø som liten,og ønsker for alle barn at de skal få oppleve snø og aking/ski,kaste snøball og leke.      

Anonymkode: eb6f2...894

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436081-er-dere-glad-i-sn%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg elsker snø, så lenge det er minusgrader. Med et unntak - snø på veiene. Jeg synes snøen skal komme raskt og omfangsrikt med en gang, og ikke litt etter litt, slik at veiene kan brøytes en gang og at det skal holde seg slik. Videre bør det være minusgrader hele vintern, for å unngå slaps og holke. Så skal snøen forsvinne i løpet av kort tid når det er på tide med vår. Er det for mye forlangt?

Snø er pent å se på, så om det snødde og ble liggende, uten å komme så mer, greit nok. Problemet her jeg bor, er at det stadig snør, sludder og regner om hverandre, så da blir det slaps, is osv., og det er håpløst. Så nei, jeg liker ikke snø slik det er nå. Jeg er et utpreget sommermenneske, så hvit jul hadde vært koselig, men resten av året kunne det vært 20-30 grader og stort sett solskinn. 

Anonymkode: e26d6...c9c

Annonse

Å ja, jeg elsker snø!!! Naturen er aldri så vakker som når den er dekket av ny, ren snø. Er dessuten veldig glad i å gå på ski, gjerne i skogen utenom løypene, om kvelden med hodelykt 🤩

Men som flere påpeker: det må være «kald» og tørr snø, ikke møkkete slaps.

Anonymkode: 561fb...e55

Snø i stabile kuldegrader elsker jeg😍 Vi har hytte på fjellet, og der tenker jeg at jo mer dess bedre. Er veldig glad i både langrenn og alpint, og generelt være ute i snøen. 
Hjemme (sørlandskysten) er jeg også glad i snø. Det er fint hvis den blir liggende, men det gjør den aldri. Det blir vått slaps og livsfarlig glatte. 
Men jeg har noen hjelpemidler som bidrar til at jeg ikke misliker snø uansett: Biler med oppvarming via app, garasje til bilene, og firma som brøyter gårdsplassen for oss. Med det på plass er det bare hyggelig når det snør. 

Anonymkode: 12686...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...