Gå til innhold

Dere som har gjort hysteroskopi (i narkose)

Anbefalte innlegg

Hvor lenge var du på sykehuset etter operasjonen? Jeg har fått operasjonsdato samme dag som noe annet veldig viktig skjer, men jeg lurer på om jeg kanskje kan rekke det likevel. Jeg ønsker helst ikke å måtte utsette operasjonen. Er det sannsynlig at jeg kan dra fra sykehuset 3 timer etter? Jeg skal møte kl 10.

Anonymkode: 56c31...884

Fortsetter under...

Det ville jeg overhodet ikke satset på, heller tatt det som en stor bonus om det skjedde.

Jeg har ikke tatt hysteroskopi, men jeg har vært innom dagkirurgi et par ganger, og ting tar alltid lenger tid enn man tror. Du får et oppmøtetidspunkt og derfra til det starter varierer veldig, noen ganger er det rett i operasjonsklærne og inn, andre ganger må du vente fordi det har kommet noe som haster mer foran.

Så er det etterpå, man får jo noe "motgift" så narkosen skal slippe, men man er litt groggy likevel. Så må man gjerne sjekke at alt virker som det skal etterpå, du må tisse før du drar osv.

3 timer høres veldig snaut ut og vil bare stresse deg opp.

Anonymkode: 3dffe...431

Ikke sjans i havet at du er ute etter 3 timer. Du kommer neppe til med en gang uansett, så må du klargjøres, opereres og skal bli værende i minst 1-2 timer etterpå. Man blir i tillegg trøtt av narkosen og kan føle seg slapp og ha smerter etter operasjonen. Du bør nok flytte en av tingene. 

Anonymkode: ef0f4...d4f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...