Gjest Danida Skrevet 1. desember 2022 #26 Skrevet 1. desember 2022 Blop skrev (På 29.11.2022 den 23.32): Skjønner at du reagerer ja. Enten må hun si ja til den han foreslår først, eller så må hun bare kjøpe en kalender. Tenk å klare å oppføre seg så bedritent. Voksne dama. Enig. Dette er idioti. Snakker om sensurering av ønsker!
Gjest Danida Skrevet 1. desember 2022 #27 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg reagerer aller mest på at du aldri har hatt kontakt med stemor. Så trist det må være for gutten din å ha to helt seperate familier. Seriøst? Det er DET du syns er tristest her? For gutten merker jo veldig forskjell på om mor og stemor kommuniserer eller ikke? Problemet her er ikke at mora holder seg til å snakke med faren, men at stemora ikke avholder seg fra å snakke med gutten...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #28 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (På 29.11.2022 den 23.41): Smålig og ikke ok. Men hvorfor synes du det er innafor dette med kalender uten snop? Det er vel 1 bitte liten ting i disse kalenderne. I tillegg….sette pris på maks 300 og resten dekke selv…altså…så negativ i utgangspunktet. Den onde stemor Anonymkode: 18fec...4d9 Altså sønnen min hadde heller ikke fått en dyrere kalender enn 300 kr,syns det er dyrt nok. Heldigvis er favoritten han Haribo kalender til 120 kr så slipper billig unna. Så selv om jeg ikke er stemor så hadde jeg sagt at hvis han vil ha dyrere kalender enn 300 kr så måtte han betalt resten selv. Men her fikk han selvsagt velge fritt mellom kalenderene som kostet opp til 300 kr. Godteri er en selvfølge i kalender tenker jeg. Anonymkode: 3c1d4...e51
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2022 #29 Skrevet 1. desember 2022 Til og med min 9-åring måtte spytte i resten til julekalender selv i fjor. Da ønsket han seg Minecraftkalender som kostet 700 kr. Jeg betalte 400 kr. Han får nok penger av pappaen og hans familie. Til 9-års dagen fikk han nærmere 4000 kr til å kjøpe seg mobil. Så han har mer på sparekonto enn meg. I år ville han ha en billig godterikalender fra Normal, han ble så skuffet over Minecraftkalenderen. Anonymkode: 6ed09...b7d
Blop Skrevet 1. desember 2022 #30 Skrevet 1. desember 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Altså sønnen min hadde heller ikke fått en dyrere kalender enn 300 kr,syns det er dyrt nok. Heldigvis er favoritten han Haribo kalender til 120 kr så slipper billig unna. Så selv om jeg ikke er stemor så hadde jeg sagt at hvis han vil ha dyrere kalender enn 300 kr så måtte han betalt resten selv. Men her fikk han selvsagt velge fritt mellom kalenderene som kostet opp til 300 kr. Godteri er en selvfølge i kalender tenker jeg. Anonymkode: 3c1d4...e51 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Til og med min 9-åring måtte spytte i resten til julekalender selv i fjor. Da ønsket han seg Minecraftkalender som kostet 700 kr. Jeg betalte 400 kr. Han får nok penger av pappaen og hans familie. Til 9-års dagen fikk han nærmere 4000 kr til å kjøpe seg mobil. Så han har mer på sparekonto enn meg. I år ville han ha en billig godterikalender fra Normal, han ble så skuffet over Minecraftkalenderen. Anonymkode: 6ed09...b7d Poenger her er vel ikke at den ikke kan koste mer enn 300? Poenget er at ingen kalender oppfyller kravene til stemor, selv om han holder seg under 300 kr.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #31 Skrevet 5. desember 2022 On 11/29/2022 at 11:25 PM, Anonym bruker said: Vil først si at jeg er ikke den type mamma som roper "dritt stemor" for ingenting. Jeg har funnet meg i masse disse siste årene stemor har vært sammen med mitt barns pappa, helt uten å blande meg. I dag sendte hun en sms til sønnen min, som er 13 år. Hun lurte på hvilken adventskalender han ville ha og at hun skulle kjøpe en til maks 300, skulle han ha noe dyrere måtte han dekke resten selv. Innafor. Så begynte han å kikke på nettet og fant en han ville ha. Fikk da beskjed om at nei, han fikk ikke kalender med snop i. Innafor. Så fant han en ny han likte og fikk beskjed om at nei, den var for smågutter. Så fant han minecraft kalender og fikk beskjed om at nei, den inneholdt masse små figurer, den var han for stor til og for det andre ville ikke hun og far bruke masse penger på masse småskrot. Så da ga han seg og sa han ikke trengte kalender. Det var ikke det at han på død og liv måtte ha en kalender, men hvorfor i h...... spør hun han?? Hvilken kalender hadde hun i tankene at han skulle ha? Forstår dere at jeg reagerer? Anonymkode: 8d6cc...403 du overreagerer her Anonymkode: d8f27...630
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2022 #32 Skrevet 5. desember 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): du overreagerer her Anonymkode: d8f27...630 du er for sent ute Anonymkode: 1e713...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå