Anonym bruker Skrevet 29. november 2022 #1 Del Skrevet 29. november 2022 For under ett år siden ble jeg 50% ufør. Jeg er veldig glad i jobben min og vil ikke miste den, men er nå sykemeldt på tredje uka. Det skal så lite til for at jeg blir syk og jeg strever skikkelig for å holde hjulene i gang. Adhd, div prolapser og nå sliter jeg med lungebetennelse og utmattelse. Jeg er også alene med barn og det er jo barna det går ut over når jeg blir så kjørt… Da jeg ble avklart i fjor var hun fra Nav usikker på om jeg burde jobbe 50% og nå kjenner jeg at hun trolig har rett, men jeg trenger å høre til og bidra når jeg kan. Har gått fra en vel ansett stilling, til å jobbe 50% i samme stilling, men selv oppleve å ikke klare å følge opp oppgavene mine. Temmelig fortvilet. Noen tips/råd? Anonymkode: aed52...07e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436059-fortvilet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2022 #2 Del Skrevet 29. november 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): For under ett år siden ble jeg 50% ufør. Jeg er veldig glad i jobben min og vil ikke miste den, men er nå sykemeldt på tredje uka. Det skal så lite til for at jeg blir syk og jeg strever skikkelig for å holde hjulene i gang. Adhd, div prolapser og nå sliter jeg med lungebetennelse og utmattelse. Jeg er også alene med barn og det er jo barna det går ut over når jeg blir så kjørt… Da jeg ble avklart i fjor var hun fra Nav usikker på om jeg burde jobbe 50% og nå kjenner jeg at hun trolig har rett, men jeg trenger å høre til og bidra når jeg kan. Har gått fra en vel ansett stilling, til å jobbe 50% i samme stilling, men selv oppleve å ikke klare å følge opp oppgavene mine. Temmelig fortvilet. Noen tips/råd? Anonymkode: aed52...07e Når det gjelder lungebetennelse, forkjølelser og utmattelse: Det har vært en sinnsyk høst for mange. På min arbeidsplass går det både år og dager mellom egenmelding hos de fleste, men i år sliter omtrent alle og er borte til stadighet. Med alt mulig virus og bakterier. Vi går som zombier nesten hele gjengen, med ekstrem trøtthet osv. Så mitt råd er i hvert fall å ikke la lungebetennelse/utmattelsen og gjentatte forkjølelser nå avgjøre om du klarer å stå i jobb eller ikke❤️ vurder heller når våren kommer og sola begynner å varme igjen. Dette har vært en unntakshøst for veldig mange. Anonymkode: 63df7...a8a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436059-fortvilet/#findComment-149876210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå