Gå til innhold

Inspirert; Dere som har kjæreste som dere hverken bor med eller har barn med; hvor mye og hva gir dere i julegave?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjæreste og vi har snart vært sammen i et halvt år. Ser mange av gavetipsene i den andre tråden om «kjærestegave» at det er mange relativt dyre forslag.

Så; hvor mye ca gir dere i gave til en «ny» kjæreste?

Anonymkode: 05ca6...699

Fortsetter under...

Første julen kjøpte jeg en genser til rundt 500. Neste jul kjøpte jeg dashbordcam til tusenlappen, tredje julen liten bålpanne også rundt tusen. I år vet jeg ikke ennå. Om vi bor sammen eller ikke teller ikke for verdien på gaver. 

Anonymkode: b611f...2a0

Varierer veldig. Fra weekendtur og konsertbilletter til dyr pysj og god bok. Vi er vel på fjerde julen nå og forblir nok særboere til alle de halvstore barna er voksne, det har ingen betydning for nivået på gaver.

Anonymkode: 2a110...cea

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg har kjæreste og vi har snart vært sammen i et halvt år. Ser mange av gavetipsene i den andre tråden om «kjærestegave» at det er mange relativt dyre forslag.

Så; hvor mye ca gir dere i gave til en «ny» kjæreste?

Anonymkode: 05ca6...699

1500 kr. Vi bor ikke sammen og har ikke barn sammen. Men vi har vært sammen i 2 år da. Han bruker mye mer på meg,men jeg har ikke så god råd.

Anonymkode: 6fd7c...ea5

Vi har alltid brukt ca 1.000 kr på hverandre, fra første jul

Hender vi bruker mer da, men veldig ofte ligger vi omtrent der

Anonymkode: 71695...4d5

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...