Gå til innhold

Hvilken pulverkaffe synes du er best?

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å sette sammen en julepakke, og tenkte jeg skulle putte oppi et glass med pulverkaffe. Mottaker pleier som regel å ha den fra first price, og det er pga pris. Så da tenkte jeg å kjøpe en som kanskje er litt bedre smak, men jeg drikker ikke kaffe selv, så jeg aner ikke hva som er godt og ikke. Hvilken ville du anbefalt? Er det noen jeg burde styre helt unna?

Anonymkode: 668e4...711

Fortsetter under...

Jeg syns de fra Jacob's som de har på Meny er fryktelig gode.
Spesielt den som heter Kenya.
Dersom de bare har den som hele bønner så pleier det å stå en maskin ved posene hvor man kan male dem

Anonymkode: ea5e6...bfa

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg syns de fra Jacob's som de har på Meny er fryktelig gode.
Spesielt den som heter Kenya.
Dersom de bare har den som hele bønner så pleier det å stå en maskin ved posene hvor man kan male dem

Du leste så godt at du så det sto pulverkaffe? 

Anonymkode: e735c...f8a

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du leste så godt at du så det sto pulverkaffe? 

De har de fleste som pulverkaffe, og putter man bønnene i den maskinen som maler bønnene så ender man opp med pulverkaffe.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

De har de fleste som pulverkaffe, og putter man bønnene i den maskinen som maler bønnene så ender man opp med pulverkaffe.

Nei, da ender du med malt kaffe som du kan bruke til for eksempel filterkaffe. Pulverkaffe er noe annet. Noe helt annet. 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Forskjellen på pulverkaffe og kaffepulver. Same same but different. Jeg er enig i at de hos Meny er gode, det er stort sett de jeg kjøper selv. Men pulverkaffe er det ikke. 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Nei. Da har du målt kaffen din og kan trekke på den. Du har ikke fått pulverkaffe.

Jeg foretrekker Brasero.

Anonymkode: d3e55...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...