Gå til innhold

Hjelp oss å velge navn

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Når man skal si navn som Kristian, Kristen, Kristin på engelsk høres det ut som man sier jeg er kristen. Hi, I am Kristian. 

Anonymkode: e9f2a...1c4

Christian er et navn som brukes på engelsk. 

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (På 2022-11-28 den 13.08):

Jeg synes Oliver Kristoffer klinger bedre. Men det kommer jo an på hvordan en uttaler Oliver 🙂

Anonymkode: a7125...faa

Her i byen sier vi :"Oliiiiver".

Anonymkode: 00667...235

Anonym bruker skrev (På 28.11.2022 den 20.29):

Når man skal si navn som Kristian, Kristen, Kristin på engelsk høres det ut som man sier jeg er kristen. Hi, I am Kristian. 

Jeg tror ikke du har så mye erfaring i de baner.. Alle de navnene du nevner er jo vanlige engelske navn. 

Anonymkode: 63b8a...72a

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Her i byen sier vi :"Oliiiiver".

Anonymkode: 00667...235

Ja jeg tenkte nesten det 😉, da er det finest med Oliver sist. Jeg er vant til begge deler 🙂

Anonymkode: a7125...faa

Annonse

Anonym bruker skrev (På 27.11.2022 den 23.18):

Oppkalling trumfer synes jeg. 

Anonymkode: 50693...059

Jeg tenker motsatt. Å ta et navn fordi noen andre het det er ikke så viktig. Ville gått for navnet dere liker best. Selv liker jeg Kristoffer best av disse, men ikke med K. Da blir Oliver finere i tilfelle. 

men dette er min mening og det er egentlig ikke viktig. Ikke hør på andre. Bli enige dere to.

Anonymkode: 715bc...886

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg tror ikke du har så mye erfaring i de baner.. Alle de navnene du nevner er jo vanlige engelske navn. 

Anonymkode: 63b8a...72a

Jo, jeg har erfaring med det og har bodd i flere land. Jeg vet at navnene finnes i engelsktalende land.  De gir sterke signaler som assosierer til at man er kristen. Ok det, men ikke så gøy hvis man ikke er kristen og er opptatt av religionsnøytralitet. 

On 11/27/2022 at 7:49 PM, Anonym bruker said:

Vi blir ikke enige. Jeg ønsker Oliver eller Birk, mannen ønsker Kristoffer eller Kristian (sistnevnte etter hans bestefar). Hvem hadde du valgt? Hvordan ble dere enige? 

Anonymkode: 3e974...7a9

her valgte vi et hver :)

Jeg liker best Oliver og Kristian av disse navnene :)

Anonymkode: 1b162...eee

Men en liten tanke :

Min har en kompiser med alle disse navnene, De som heter Kristian og christoffer, blir kalt bare Kris og Oliver blir kalt Olli ,så hvis man ikke liker det må dere kanskje bruker Birk ( jeg personlig er ikke fan,men det er ok )

Anonymkode: 1b162...eee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...