Gå til innhold

Inspirert: Er det ok å ha med seg en katt på butikken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har gjort det. Katten er rolig på armen min 😍

Anonymkode: 7ee49...759

Var kanskje deg jeg så her en dag med en katt med sele som lå i armkroken på ei jente, de var på vei in på meny. Det var et sjeldent syn må jeg si, og jeg måtte kikke en gang ekstra for å se om jeg så riktig 😆

Anonymkode: c934a...4fa

Inspirert av en over 8 år gammel tråd, spesielt.

Nei det er ikke greit å ha med seg dyr på kjøpesenter med noen få unntak:
- Fører- og hjelpehunder
- Dyr eieren har med seg på vei til en dyrlege som er på sentret.

Anonymkode: 07e1e...873

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Var kanskje deg jeg så her en dag med en katt med sele som lå i armkroken på ei jente, de var på vei in på meny. Det var et sjeldent syn må jeg si, og jeg måtte kikke en gang ekstra for å se om jeg så riktig 😆

Anonymkode: c934a...4fa

Hvilken farge var det på katten?

Jeg reagerer ikke på dyr på butikker egentlig. Så lenge de er rolige og i veske, rullator, el.l. gjør deg meg ingenting at folk har med seg dyr.

På matbutikk stusser jeg litt mer hvis man har med seg dyr, men igjen, hvis man bærer dem eller de sitter i veske er det ikke noe større problem enn folk som har hunde- eller kattehår på klærne. 

Annonse

Jeg syns ikke dyr har noe å gjøre i butikkerr. En matbutikk er noe alle må i, også alergikere, når ett dyr er der kan de få problemer mer enn kunder som bare har noen hår på seg. Så jeg syns det burde holde med at det er førerhunder i butikkerr. Folk bør klare å la katten være hjemme på en handletur. 

Anonymkode: 6a047...9e2

Jeg syns ikke dyr har noe å gjøre i butikkerr. En matbutikk er noe alle må i, også alergikere, når ett dyr er der kan de få problemer mer enn kunder som bare har noen hår på seg. Så jeg syns det burde holde med at det er førerhunder i butikkerr. Folk bør klare å la katten være hjemme på en handletur. 

Anonymkode: 6a047...9e2

Dur og planter synes jeg ikke har noe i matbutikker å gjøre. Jeg er selv allergisk mot blomster, og alle matbutikkene her har det. Inne i butikken. Sønnen min er allergisk mot hund, og her står de rett utenfor inngangen om de ikke er md inn. Men, må si jeg hadde akseptert katt i butikken mer enn en hund. De er mye mer renslige dyr, og de stikker ikke nesa si borti alt

Anonymkode: 9f02b...d28

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvilken farge var det på katten?

Du tror det er _så_ mange som har med katten sin på meny at du tenker du må spørre hvilken farge katten hadde. Om du var på meny på en katt så var det nok deg

Anonymkode: 81f5c...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...