Gå til innhold

Å f***, hva gjør jeg nå med adventskalendre???

Anbefalte innlegg

Skulle ut å kjøpe alt jeg skulle fylle kalendrene med etter jobb i morgen.
Fylle dem på tirsdag.
Og dersom jeg hadde klart å glemme en ting eller 2, skulle jeg handle det og fylle det siste på onsdag.
Da ville alt være klart til 1. desember torsdag morgen.

Og her sitter jeg med en positiv korona test.
Hva f*** gjør jeg nå?

Anonymkode: c8d85...204

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Er du sengeliggende? Hvis ikke kan du jo bare dra ut og handle?☺️

Anonymkode: 656be...991

For øyeblikket har jeg en så kraftig hodepine at jeg ikke vil ta sjansen på å kjøre, så det er ikke mulig.
Selv om det er lov ville jeg heller ikke dratt ut for å handle med korona

Annonse

Enten så får du noen andre til å handle for deg, eller så handler du selv. Om du er i stand til det, men likevel velger det bort, så er det et valg du selv tar konsekvensene av.

Du kan evt lage dummygaver mot slutten, og så erstatte de mer ekte gaver når du får anledning til å handle igjen, eller ta sjansen på at netthandel vil rekke frem i tide.

Annonse

"Vet dere hva jeg leste i avisen i dag, julenissen er visst veldig overarbeidet i år og rekker ikke komme med 24 gaver til alle kalendere før 1.desember... Han lover å komme med resten av gavene så fort han rekker da, men det blir spennende å se om dere får alle 24 gavene før 1.desember eller ikke"

Så bestiller du noe sjokolade, kinderegg, e.l på oda e.l og pakker inn de første gavene og satser på at formen blir bra nok til å ordne resten innen helga.

Anonymkode: 67659...8d8

Har lett litt i hyller og skap.
Funnet en pose Smash jeg ikke viste jeg hadde, noen daim (de store) og noen kjærligheter.

Tror jeg vil klare å fylle opp de første dagene likevel.
Da håper jeg på at jeg kan handle på torsdag :)

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Fylle dem på tirsdag.
Og dersom jeg hadde klart å glemme en ting eller 2, skulle jeg handle det og fylle det siste på onsdag.

Hva f*** gjør jeg nå?

Se hva du har hjemme som kan være pakker for de 3-4 første dagene, lag eventuelt hjemmelagde gavekort» med «Kino i romjulen» , «Bake pekkerkakehus» osv

Endret av Merdee
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Fylle dem på tirsdag.

Hva f*** gjør jeg nå?

Man MÅ ikke ha pakkekalender vet du. 

Anonymkode: 1d52c...4d8

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Man MÅ ikke ha pakkekalender vet du. 

Det vet jeg, men dersom jeg ikke klarer å komme meg ut for å finne innholdet til kalendrene deres, hvordan mener du jeg skal komme meg ut for å kjøpe en vanlig kalender?

HI

BTW: Jeg har sett i skuffer og skap og funnet noen jeg kan ha i den for de første dagene så det ordner seg

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Det vet jeg, men dersom jeg ikke klarer å komme meg ut for å finne innholdet til kalendrene deres, hvordan mener du jeg skal komme meg ut for å kjøpe en vanlig kalender?

HI

BTW: Jeg har sett i skuffer og skap og funnet noen jeg kan ha i den for de første dagene så det ordner seg

Har du ikke en mann? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

HI

Kunne jo være at du hadde følt deg såpass bra innen torsdag uansett, så du kunne kjøpt noe enkelt? Er noen dager igjen enda.

Anonymkode: 2f5ec...295

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser det har ordnet seg, men mine barn får «gavekort» på spillpenger. Vet ikke hvor store barn du har da men det er stor stas her. 

Anonymkode: f68f3...f27

Det er stor stas her også! :) Når han hadde bursdag hadde jeg blant annet kjøpt gavekort på rush,men det var gavekort på roblox han ble mest glad for :) 

Anonymkode: 6b483...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...