Gå til innhold

Godbit til valp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker valpens tørrfor, eller kjøttrester fra middag, eller skinke- og kyllingpålegg delt opp i småbiter. Jeg bruker og mye tørre godbiter fra butikk, men kjøper myke ting som enkelt kan deles opp, f eks Schmackos. Jeg har små hunder og selv de godbitene som det står "mini" på er som regel for store. 

Anonymkode: af5b2...fc9

Jeg bruker fôret til min hund, hun er et matvrak og er like entusiastisk hver gang selv etter flere år med samme tørrfôr. Da hun var valp kunne jeg bruke kjøttpålegg som forsterker for å øve inn f.eks. innkalling. 

Anonymkode: 436f9...ff4

Jeg bruker vanlig tørrforknotter så langt det går.

For ekstra belønning bruker jeg pølse eller hjemmelagde godbiter.

Jeg har en liten hund så en pølse kuttes i små biter og puttes i fryseren, så tar jeg bare opp noen få biter som tiner i en fei når jeg trenger det.

De hjemmelagde godbitene er hunden spesielt glad i, elsker dem faktisk. Jeg skjærer i små biter og putter i ziplock-poser i fryseren, og tar bare opp noen få når vi skal trene på noe. Jeg lager disse, de lettfordøyelige, og jeg kjøper gjerne datovare på butikken. Sist kjøpte jeg kyllingkjøttdeig på halv pris og lagde en runde. Til min lille hund varer en sånn ladning i månedsvis.

https://hunomhund.no/den-geniale-godbiten-oppskrift/

Anonymkode: a2b05...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...